Annons:
Etiketterhealingutomjordingarhybrideraliens
Läst 1021 ggr
JRSN
9/17/19, 8:34 AM

Utomjordisk healing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dessa turbulenta tider kan det vara bra att påminna om att healing (enligt mig) är tillgänglig från utomjordisk källa. Enorma farkoster har sedan länge befunnit sig i solens absoluta närhet. Kanske är det folket i dessa farkoster som tillhandahåller hjälpen. Jorden befinner sig, på något sätt, i en övergångsfas. Det inte så långsökt att tänka sig att utvecklade civilisationer i Kosmos kommer hit för att assistera i denna kritiska fas. Bilderna från satelliten 'Stereo Behind' är borta men 'Stereo Ahead' är fortfarande online, bilderna dock kraftigt pixlade numera.

Hur ansöker man om healing

Man ber om det bara, i tanken. Jag kan givetvis inte garantera att detta är verklighet men känslan är definitivt att så är fallet. Självfallet kan denna civilisation inte utföra fysiska åtgärder, som att laga en trasig tand eller så. De har sannolikt inte tillåtelse att gripa in så konkret. Dock kan de undanröja psykiska och mentala blockeringar som förhindrar att en sjukdom eller skada blir läkt. Endast detta är en stor hjälp, för då kan personen i fråga mycket lättare ta itu med sin situation, i levande livet. Personen upplever då inga svårigheter att söka adekvat hjälp.

Farkosterna runt solen

De mystiska föremålen kring solen har funnits där en längre tid, säkert tio år eller mer. Det går fortfarande att urskilja de ofta klotrunda objekten. Ibland tycks de ha förenats till större enheter, eller om detta möjligen är moderfarkoster, från vilka mindre farkoster utgår. 'Mindre', i det här fallet, är en relativ betraktelse, för dessa farkoster är av planetstorlek eller större! Som de flesta förstår, så lär det inte bli några 'nyhetsreportage' om dessa utomjordiska objekt. Världen är tyvärr inte beskaffad så att myndigheter av nödvändighet berättar sanningen.

Tidsbarriären

I sinom tid, när en viss kritisk utvecklingsfas är uppnådd, kommer utomjordiska civilisationer ha direktkontakt med jordens människor. Denna tid kan vara mycket nära. Troligen styrs tidpunkten av stjärnan Nibirus närmande till solen. Det kan vara redan när Nibirus gravitationsvåg har passerat jorden. Annars kanske när stjärnan själv passerar förbi solen, det finns många osäkerhetsfaktorer här och vi vet inte särskilt mycket. Det finns även mindre godsinnade folkslag av utomjordisk art därute. Förhoppningsvis har de godsinnade Ufo-folken uppnått kontroll över dessa vid det här laget.

Änglafolket från Anu

De som skapade människorna via genteknik bor av allt att döma kvar på sin hemplanet, Anu. Denna planet är en av de sju planeterna som kretsar kring Nibiru. Rimligtvis bör de förr eller senare ta kontakt med jorden när tiden är inne. Är dessa de 'Änglar' som skall skilja 'fåren från getterna' vad gäller jordens befolkning? Det är osäkert. Men tydligen är det så att en uppdelning kommer att ske. Vilka blir kvar på jorden och vilka 'rycks upp'? Är det istället frågan om en dimensionshöjning; att delar av mänskligheten övergår till en högre 'vibration'? Många frågor finns det.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 1/1/21, 11:00 PM av JRSN
Annons:
Lussan20
9/17/19, 9:30 AM
#1

Hur ser du på domen? Vilka är de som klarar utrensningen. -De kloka- de milda- de som tjänar planetens bästa- ? Finns moralen som i tex Kristendomen? Vill inte vara plump, men det finns en sång som är så tydlig i sin text- allt är bögarnas fel- så som människor ser på synd. Att se flisan i sin broders öga, men inte bjälken i sitt eget.

Men visst har människan gått över alla gränser i sitt självförhärligande , materialism och egoism. Förväntar vi oss hjälp utifrån rymden?

Bara lite frågor som jag fick då jag läste ditt inlägg…Mvh/WL🌺

JRSN
9/17/19, 11:57 AM
#2

#1 Min tolkning är att det är de som vill som klarar utrensningen. Det är ungefär samma innebörd som i begreppet 'nåd'. Det räcker att någon ärligt och uppriktigt vill göra bot och bättring och slå in på en ny bana. Gud kommer då att stryka ett streck över alla gamla förseelser. Problemet är just att vi är så inkörda i gamla hjulspår, det är inte så lätt att byta färdriktning över en natt.

Begreppet 'domen' är nog bara ett specialfall när någon står och vacklar på gränsen till det nya livet. Då behöver 'domaren' gå in och väga gärningarna separat för att kunna göra ett rättvist utfall. Jämför liknelsen med den egyptiska 'Maat's fjäder'.

Jag tror inte alls på vissa uppfattningar att man måste 'förtjäna' sitt inträde, betala tillbaka gångna orättfärdigheter till punkt och pricka och så vidare. Det skulle bli en förfärlig tillvaro. Ser detta som förvandskningar av skrifterna. ☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Lussan20
9/17/19, 12:48 PM
#3

Så bra tankar!

-Alla som ber om nåd och förlåtelse kan få den-.

Jag har inte varit någon dålig människa, kämpat för det goda, jag trodde att jag inte hade så stora fel. Men efter en NDU fick jag se mitt liv, ringarna på vattnet av vissa handlingar, svek, osv. Det var det bästa som hänt mig, nu vet jag att jag inget har att förhäva mig för. Det var saker många skulle ursäkta sig för. Jag är viss om mina tillkortakommanden och om den stora nåden att få förlåtelse. Utan att förtjäna den. Mvh/WL🌺

JRSN
9/17/19, 1:38 PM
#4

#3 Härligt, Wonnalesan! Som människa ställs vi ibland inför jättesvåra situationer, det blir liksom fel oavsett hur vi agerar. Men det viktiga kanske är hur vi förhåller oss till de val vi gör. Att vi ändå försöker göra skillnad och att vi kan förlåta oss själva om det skulle gå lite galet någon gång. 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: