Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 929 ggr
[Jbgs]
2019-09-13 22:39

Falks grav

Hej ! Är det nån som varit på falks grav ? Han och en till rånade en värde transport = häst å vagn… hade ihjäl nån mm, detta hände på 1800 talet… han dömdes till döden genom halshuggning, finns nya blommor på graven varje dag och ingen vet vem som sätter dit dem, laxton ghost har varit där med och kollat läget…finns en kort film om falks historia med. Har varit där några gånger och en gång hade vi med oss en kompis som verkligen ser saker, när vi va där märkte vi väl inte mkt egentligen, förutom denna kompis då som såg människor lite längre bort som står och tittar på oss… nån som varit där och upplevt nått ?

Annons:
JRSN
2019-09-14 08:46
#1

#0 Har inte varit där själv och det är tveksamt om jag skulle våga. Men stället tycks ha blivit något av en vallfärdsort för spökentusiaster. Det är lite olyckligt om ett spöke verkligen finns på platsen, och inte kommer därifrån. Hoppas att något lokalt medium kan besöka stället vid tillfälle och eventuellt göra en liten ceremoni. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Jbgs]
2019-09-14 11:38
#2

#1 ja denna plats är väldigt välbesökt,och den ligger långt in i skogen, här kan man snacka om ett riktigt mörker=man ser inte handen framför sig… ja ju tråkigt om nått sitter fast där…

Caersa
2019-09-14 14:05
#3

Kan tänka mig att besöka där platsen igen.

JRSN
2019-09-14 16:05
#4

#3 Är du medial? Då kanske du kan 'känna av' om någon ande fortfarande är där. Och eventuellt hjälpa den vidare, om så är fallet. 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ghosthunter
2019-09-15 17:52
#5

Jag har inte varit där, men vill dit. Har för mig att Laxton såg 2 röda ögon i mörkret.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Caersa
2019-09-17 15:17
#6

#4 Var typ 13-15 år gammal att jag var där sist med klassen. Rörligt.

Därför vill jag dit igen. Med 1-3 vänner. Så det känns bättre.

Annons:
NiklasTyreso
2019-09-20 14:51
#7

Att besöka människors gravar förekommer även i hedniska religioner med förfäderstro och ibland i andra religioner med helgon. Oftast sker besöket för att få hjälp och vägledning av dödas andar, där den döde varit en ovanligt god person. Hur påverkas man av att besöka onda människors gravar? Får man impulser att själv göra ondska? Jag har bara besökt mina egna förfäders gravar.

Upp till toppen
Annons: