Annons:
Etiketterinformationfrågoradmin
Läst 562 ggr
JRSN
2019-09-13 19:28

Tillfällig idétorka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lustigt, jag brukar koka över av idéer och uppslag, men nu har det kokat torrt! Jag får väl skriva om det istället, att inspirationen tryter just nu. Det kan bli så ibland, hösten är på väg, det blir mörkare och förkylningar grasserar. Tids nog får jag nytt att skriva om, jag är inte orolig. Saker händer, associationer skapas, nya idéer föds.

Kinesisk visdom

Jag får väl förlita mig på den kinesiska visdomen, som arbetar med ytterligheter. 'Om du vill torka upp något måste du först blöta ner det'. 'Om du vill komma upp måste du först sänka dig ner'. Och, 'om du vill bli aktiv måste du först bli passiv'.

Samhället av idag

Människor därute tycks verkligen inte må särskilt bra. Man ser det på bussen, i tunnelbanan, i affärer, på caféer. Varän man befinner sig så är det någon som totalt spårar ur, tappar koncepterna och lever rövare. Inte bara uppträder udda, det är ju vanligt. Nej, man ser personer som totalt gått in i 'lallaland'. Vad är det som sker?

Om sajten

Kommer denna sajt förändra karaktär? Nej, det tror jag inte, men den har nog inte helt och hållet funnit sin form. Någon ny dimension kommer den troligen att få, men jag är inte helt säker på vad. Allting behöver utvecklas, även en sajt som den här. Jag känner att någonting lurar i bakhuvudet. Vi får väl se vad som händer!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 2021-01-02 16:43 av JRSN
Annons:
Upp till toppen
Annons: