Annons:
Etiketteränglarinformationfrågorskyddsänglar
Läst 1148 ggr
cm2dd
2019-09-10 15:06

Intervjupersoner sökes - änglar

Hej, jag studerar religionsvetenskap vid Högskolan i Gävle och behöver intervjua 1-2 personer för en uppsats. Jag är intresserad av människor som har haft erfarenheter med änglar. Alla uppgifter kommer att vara anonyma. Hör gärna av er vid intresse!

  • Redigerat 2020-09-16 07:31 av JRSN
Annons:
JRSN
2019-09-10 20:41
#1

#0 Hej, du kanske behöver precisera din fråga, 'cm2dd'. Erfarenheter av 'änglar' kan man ju ha haft, i vissa avseenden, men kanske inte som du menar. Skyddsänglar är ju en aspekt, en annan kanske att man tror sig ha mött en ängel i fysisk gestalt. Sen har vi ju 'visioner' av änglar i drömmen, samt i levande livet. Vilket avser du? 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NiklasTyreso
2019-09-10 22:59
#2

Jag ber Gud låta sina änglar beskydda mitt hem varje kväll under natten till frukost så jag ska slippa andliga besökare, andras vårdar eller maror. Jag sover mycket bättre sedan jag börjat med detta och tycker mig märka skillnad om jag missat. Men jag kommunicerar inte med änglarna, för jag ser dem mer som Guds arbetskraft som gör Guds vilja.

Maghan70
2019-09-18 16:36
#3

Jag har träffat mina två skyddsänglar flera gånger genom spontan UKU.  Jag är gärna med om berättar om det.

Upp till toppen
Annons: