Annons:
Etiketterfrågorinformationadmin
Läst 989 ggr
Demeter
2019-08-19 21:23

Hur kom ni in på det andliga?

Ja som rubriken lyder!

Berätta hur ni vart intresserade av andliga t ex demoner. 

Mvh

Sofie

Annons:
JRSN
2019-08-19 22:53
#1

#0 För mig kom andligheten in ganska sent i livet. Hela första halvan ägnade jag åt att utforska Universum; dess utformning, lagar och existensplan. Sen blev jag intresserad av I Ching och Tarotkort. Spännande och intressant i början men sen så brakade det loss med andlig aktivitet av det otrevligare slaget. Fick inte vara ifred i huvudet och det eskalerade till ett regelrätt andligt krig med en osynlig fiende. Då fanns ingen information om demoner över huvud taget, jag fick så att säga bryta ny terräng. Ibland tror jag att allt detta hände för att jag skulle (åter)upptäcka dessa turbulenta och formlösa väsen och avslöja deras existens. 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

wildfire
2019-08-20 16:16
#2

Oj, skulle vilja säga för 53 ½ år sedan när jag föddes 😃

Nä men det här har alltid funnits med mig så långt ner i barndomen jag kan minnas och det har alltid vart naturligt för mig att se och höra andevärlden lika enkelt som jag ser och hör fysiska personer.

NiklasTyreso
2019-08-20 22:38
#3

Hösten 1972 var jag 2,5 år gammal och min morfar höll mig i handen när vi gick till söndagsskolan. Han startade andligheten i mitt liv, men dog hastigt några månader senare på juldagens morgon. Tack Morfar Bror! Jag älskar dig fortfarande!

Maghan70
2019-08-21 10:17
#4

Jag kom in på det andliga genom morfar. Han var kristen.  Själv upptäckte jag senare i livet att jag hade/led av  poltergeist.  Blev befriad från poltergeist genom själavård i en frikyrka. Sen tog jag emot Jesus i övre tonåren.  Jag försöker fortfarande att studera olika slags fenomen inom det paranormala och jämför med Guds ord och lär mig därav.  Jag tror att det finns mycket som INTE står i bibeln som vi människor upplever.  T ex återfödelse. Har hittat två bibelord som styrker återfödelse (reinkarnation)

JRSN
2019-08-21 11:21
#5

#4 Är ett av dem möjligen: "Var inte förvånad över att jag sade att ni måste födas på nytt…" (Johannesevangeliet 3:3-7)" Det tolkas dock vanligen som att 'födas i Jesus', dvs att födas till en andlig verklighet. Annars tror jag Bibeln är systematiskt rensad från reinkarnationstankar. Det passade nog inte de styrandes syfte…

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JagVetVägen
2019-08-21 11:26
#6

Har aldrig vetat om ngt annat, än att det existerar mer än det ögat ser. Mitt uppvaknande skedde inte här på Jorden i detta liv, det har jag förstått. Jag fick erfara mörker/ljus tidigt. Både hemma (misshandel i barndom) och erfara att andra krafter existerar i högsta grad. Gott som ont.

Fridens Liljor

Annons:
Upp till toppen
Annons: