Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 913 ggr
Saramyggan
8/6/19, 9:17 PM

Kände en närvaro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kände en närvaro kring den ena tjejen och vi talade om att det händer så mycket kring henne, efteråt såg jag på bilderna att något konstigt fastnat.. vad kan detta vara?? Det enda som jag gjort med bilden är att skärpa upp den och ökat det vita för att tydligare se konturerna.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
JRSN
8/6/19, 9:48 PM
#3

#0 Hej Saramyggan! Kan du berätta något om hur ni upplevde situationen just då, känslor, bilder, intryck? Fick ni några tankar och var de positiva eller negativa? Närvaron kan vara många saker, en guide, en skyddsängel eller kanske en ande som någon råkat få med sig från annan plats. Vad tror ni själva? 🙂

Kan förstås även vara en kamerareflex av något slag… ☝️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Saramyggan
8/6/19, 10:30 PM
#4

Vi skrattade och hade det mysigt, körde sanning & Konsekvens varav jag fick frågan -om jag kunde se om vi hade med oss någon energi. Jag kände att döttrarnas kompis har mycket besök av sin avlidna mor. Sen tog jag lite bilder. Jag pratade med kompisens pappa och sa att det finns en energi runt henne, han svarade - ja, jag vet.. när hon kommer hem(bor hos fosterfamilj) så händer det massa saker med en gång.. Köksluckor öppnas, saker flyttas runt.. m.m Kändes varmt och mjukt. Absolut inte tungt att andas, inga rysningar. Tryggt på något vis.

Saramyggan
8/6/19, 10:31 PM
#5

Tacksam för svar ❤️

JRSN
8/7/19, 5:35 AM
#6

#4 Med tanke på det du säger så lutar det åt närvaron av en positiv ande. Kanske är det den avlidna modern som nämns i sammanhanget. Att köksluckor öppnas och saker flyttas runt kan tyda på att anden vill förmedla något viktigt. Det kan vara läge att kontakta ett kompetent medium för att få fram mer information (om du inte vill försöka själv). Välj ett medium som finns i närområdet. Ibland hittar man inte rätt person på en gång, man får pröva sig fram lite. Det kan det vara värt! ☀️

Kolla förstås innan om döttrarnas kompis är ok med att detta görs. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
NiklasTyreso
8/7/19, 6:09 PM
#7

Saramyggan, jag tycker du själv har gett bästa svaret. Ni är fler som upplever närvaro och aktivitet kring tjejen. Om bilden visar en helt naturlig fotoeffekt då tar det ändå inte bort er upplevelse. Vad tror jag om fotot? Vinden kanske blåste hit och dit i olika riktningar och tog med sotpartiklar. Den mesta av röken flög upp åt vänster i bild men en rökvirvel hamnade mellan tjejen och kvinnan. Men jag tror oxå att ni faktiskt upplevt övernaturligt kring den tjejen, men jag är inte övertygad av bilden. Tro går sällan att bevisa.

Carmarino
8/7/19, 7:15 PM
#8

Reagerade inte hunden? Djur brukar ju se mer än vad vi gör.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JRSN
8/7/19, 7:39 PM
#9

#8 Var är hunden, i förgrunden på bilden? 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Carmarino
8/7/19, 7:42 PM
#10

#9 I knät på personen längst till vänster.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: