Annons:
Etiketterdemonerceremonieronda-andardjinn
Läst 11239 ggr
JRSN
2019-07-19 19:02

Demonutdrivning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förord: Det här kommer att vara ett av de tyngre och mer svårsmälta inläggen. Läs det inte om du vet med dig att du lätt blir uppskrämd eller illa till mods. Om du är yngre än 18 år är det tillrådligt att ha en vuxen och mentalt stabil person till hands. Inlägget handlar om besättelse av människan och utdrivning av ondskefulla väsen.

Bakgrund

Otäcka och illvilliga väsen borde inte finnas men tyvärr är vår värld inte så vidare oskuldsfull, det finns såväl goda som onda makter i tillvaron. Den entitet som det handlar om här tillhör den 'amorfa' eller formlösa kategorin av väsen. Dessa hör till gruppen 'Naturväsenden' men består specifikt av fristående elektriska fält, s.k. 'plasma'. Jag väljer att kalla dem 'Demoner' eftersom det redan är en etablerad term. De har också kallats 'Djinn' och Djävulens änglar.

Besättelse

Demoner lever av en speciell energiform; känsloenergi. Eftersom människan är en högst känslomässig varelse så har vi naturligvis kommit i skottgluggen för dessa väsen. Om demonerna endast tog av "känsloöverskottet" så vore det kanske ingen stor sak. Dessvärre är demoner inte så finkänsliga; de tar vad de kan komma över och frågar inte först. I själva verket så anser demoner att de har all rätt att attackera oss. De utser till och med enskilda människor till 'sin egendom'.

En demon kan 'häfta vid' en människas kropp och koppla upp sig till hennes nervsystem. Detta är vad man kallar för 'besättelse'. Symtomen är först subtila men sen märker man att något är fel. Man kan (plötsligt) känna sig 'låg' och svårmodig, medvetandet grumlas och man tappar sin normala livslust. Man känner sig håglös och tom inombords. Allt som man normalt sett blir glad av att göra blir med ens meningslöst. En slags 'panikångest' kan då snabbt infinna sig.

Identifikation

Det är viktigt att rätt kategoricera en demonattack. Det finns förstås helt naturliga depressioner som kan komma sig av trauman, livskriser eller mineralbrister. I första hand så måste dessa alternativ undersökas av kompetent personal inom vård och omsorg. Först därefter, när alla andra alternativ har uteslutits, kan yttringar av demonisk aktivitet bli föremål för utredning. Här finns dessvärre inga formella institutioner att tillgå och jag vill starkt avråda från s.k. 'Katolsk exorcism', det lär sannolikt förvärra problemen snarare än underlätta dem.

Därefter gäller det att utröna källan till problemet, vilket inte alltid är så uppenbart. Med andra ord; VAR befinner sig demonen någonstans. Är den i ens egen kropp, är den i en annans kropp, är den på en specifik plats eller är den till och med i ett föremål. Var beredd på att det kan finnas fler än en demon som är verksam. Tänk också på att svårighetsgraden av demonattacken kan variera. Demoner har olika styrka; mindre demoner är mer lätthanterliga medan större demoner kan vara helt bestialiska. Underskatta för all del inte din motståndare.

Utdrivningen

Själva utdrivningen av en demon är egentligen inte så svår. Problemet är att demonen lätt vänder tillbaka eller att en annan demon tar dess plats. Utdrivningen består därför av två delar; avlägsnandet samt blockeringen av den 'kanal' som demonen använder sig av. Demoner är underställda människan sett utifrån universella utvecklingsstadier. Därför har demoner en slags skyldighet att lyda befallningar. Emellertid är demonerna nuförtiden så starka att de kategoriskt försöker trotsa sådana påbud. Men rent praktiskt så kan en demon befallas, exempelvis med (den inre uttalade) invokationen: "Lämna min kropp, gå ur ur hans/hennes kropp" eller "lämna denna plats". Demonen går då ut och visar sig.

Sen brukar dock följa en (andlig) brottningsmatch, för demonen kommer inte att ge sig frivilligt. Konkret kan demonen upplevas i formen som en "smådjävul", dvs den har antagit "mänsklig" form med seniga lemmar och otäckt utseende. Av någon anledning tycks besättande demoner alltid ha en manlig utstrålning. Kanske har detta att göra med deras interna uppdelning av sysslor; mannen ansvarar för att skaffa 'föda', kvinnan ansvarar för reproduktionen av släktet. Demonen kan kännas "klibbig" vid beröring, därav ett epitet jag myntat; 'klisterandar'. Demonen måste nu besegras och 'tas av daga', det finns inget annat sätt. En demon som helt simpelt kastas ut ger sig genast på ett annat väsen i närheten.

Det finns säkert flera sätt att neutralisera demoner, jag skall beskriva min metod. Under den brottningsmatch som följer; visualisera att du skjuter ett "skott" mot demonen som utsläcker dess elektriska potential. Föreställ dig att demonens plasmapartiklar neutraliseras och blir till ett 'pulver'. Detta pulver trycker du ihop till en liten svart kula som du fångar upp i handflatan (undvik att röra vid kulan). Sedan 'blåser du iväg' kulan ut i rymden. Där ser du hur utomjordiska väsen (med överlägsen teknik) fångar in kulan och tar hand om den på lämpligt sätt. Jag brukade låta kulan bara förintas i rymden men miljöaspekten är viktig, bättre att låta Ufo-folket hantera materialet på korrekt sätt.

Alternativa metoder

Möjligheten finns förstås att använda religiösa attribut att att driva ut demoner. Tänker då specifikt på att i Guds och Jesus namn tvinga demonen att lämna sin uppehållsort. Detta kommer fortfarande kräva sin erfarna och mycket kompetenta Utövare, Präst eller Prästinna. Är emellertid något tveksam till att enbart med religiösa ceremonier eller välsignelser råda bot på en besättelse. Demonerna är idag så starka och så utstuderat fräcka i sin framtoning att de fnyser och spottar åt Gud och änglarna. Tvärtom har de satt i system att peronifiera Gud och goda krafter; att ge sig ut för att vara ljusa och välvilliga, detta samtidigt som de smider ränker att förslava sina offer.

Blockering av kanaler

Identifikationen och stängningen av demonens elektriska kanal (kanaler) till människan är nog den mest tidsödande proceduren. Det innefattar att dels förstå på vilka vägar demoner får kontakt med människan och sedan stänga dessa kontaktpunkter. Detta är ett omfattande och otacksamt arbete för det innebär praktiska nackdelar för en själv och en tendens att behöva göra om proceduren gång på gång. Orsaken är att en demon som blivit 'avskuren' ständigt försöker återupprätta förbindelsen igen. Det kan resultera i ett formidabelt krig.

Följ länken nedan för att läsa mer om metodiken att blockera demoner:

Sanering av portaler

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 2021-01-05 12:14 av JRSN
Annons:
NiklasTyreso
2019-07-21 01:04
#1

Över hela världen har folk med olika trossystem ägnat sig åt att driva ut onda andar. Generellt kan man säga att ingen metod fungerar om man inte tror på den. Människor kan felaktigt tro att personer med fysiska eller psykiska sjukdomar är besatta av onda andar. Ibland är demonutdrivarna värre än de påstådda demoner som de vill driva ut. Det är inte ovanligt med fysisk och psykisk tortyr av den som påstås vara besatt, så att det ska bli så hemskt för anden att vara kvar i den besattes kropp att anden väljer att självmant länna personen Jag träffade en gång en kille som hade minst 20 ärr i skallen som var 2-5 cm långa, efter att en medicinman misslyckats med andeutdrivning med rakblad! Självfallet misslyckades det för killen var inte besatt utan hade autism, mern ärren syns resten av hans liv. Andra andeutdrivare bränner offer med kol etc. Det händer att människor blir ihjältorterade av sadistiska häxdoktorer. För ett par år sedan fick ett par barn (utländskt ursprung) föras till sjukhus i en stad i södra Sverige efter att de onda andar som gjort dem olydiga skulle drivas ut genom att de drack frätande vätska. Baksidan med ondskefulla exorsister är värre än de demoner som möjligtvis skulle kunna besätta människor. Talar man om exorsism behöver man se till att inte uppmuntra människor till ondska med förevändning att det är exorsism.

JRSN
2019-07-21 09:43
#2

#1 Bra att du tar upp det där med oseriösa demonutdrivare, Niklas. Det vore givetvis katastrofalt att lägga 'sten på börda' mot någon som redan är utsatt. Speciellt sjukdomen 'Schizofreni' har likheter med besatthet. Det har jag också påtalat i ansvarsfriskrivningen av sajten. Man måste alltid utesluta alla 'normala' orsaker till demonliknande tillstånd. Men om sedan utdrivningsförsök blir av nöden så är det ju viktigt att så ofarliga alternativ som möjligt används. 🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Andeljus]
2019-07-25 17:35
#3

Det finns en uppsjö med oseriösa demonutdrivare  inom alla religioner och den enda uppgiften vi har är att befria inte orsaka mer skada än dom som är besatta  redan har.

Vi ska läka inte orsaka skada så enkelt är det och gör någon skada bara stick därifrån och polisanmäl för allt handlar om att skapa balans så en människa kan leva sitt liv i frihet.

Det finns mycket misshandel i det här genom religioner med mera och det sträcker sig vida omkring i saker vi har insikter om men inte vill erkänna inom våra fyra svenska väggar så som islam,jehovas,kristendom med många flera man skadar inte man bygger upp det är målet med en utdrivning  ingenting annat .

En äkta utdrivare ägnar sig åt helande inte att skada på offret ❤️

JRSN
2019-07-26 11:07
#4

#3 Väl talat! 🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NiklasTyreso
2019-07-26 22:28
#5

Instämmer Andeljus!

[Andeljus]
2019-07-27 16:14
#6

Tack snälla ni 🌺

Annons:
J
2021-07-14 18:22
#7

#1:

Jag söker hjälp för demonutdrivning och hittade din kommentar. Kan du hjälpa mig?

J
2021-07-14 18:24
#8

#0: Jag söker hjälp för demonutdrivning och fann denna sajt. Finns det någon som kan hjälpa mig?

JRSN
2021-07-14 23:20
#9

#8: Hej JaguarrSpirit!

Behöver bara fråga först: Vad är det som gör dig säker på att det är en demon och inte exempelvis ett spöke, dvs en 'jordbunden ande'?

Kolla lite i länken nertill på just skillnaden mellan dessa kategorier:

Demoner eller andar

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
D
2022-11-22 17:45
#10

Hej,

Jag öppnade mig för ganska precis ett år sedan och min andliga utveckling har gått bra, men för ca en månad sen började jag få konstiga tankar, som sen har blivit starkare. Efter lite efterforskning verkar det vara någon typ av entitet som har funnits hos mig senaste 12 åren, men inte varit aktiv förrän nu. Jag har varit i kontakt med flera olika medium som säger att de har tagit bort den, men den verkar inte försvinna eller kommer tillbaka hela tiden.

Jag har provat salvia och badat i saltvatten, men det blev värre, det kändes som att den blev uppretad, så fick jättestark ångest i typ 2 dagar.

Nu på senare tid har jag börjat bli rädd för att gå och lägga mig. Mest för att jag vet inte vad jag kan göra när jag sover.

Tacksam för svar.

// Daniel

JRSN
2022-11-22 17:59
#11

#10: Hej, om det är en demon så kan det hända att den inte ger sig tillkänna förrän man börjar vilja få bort den. Då börjar den skruva på sig och försöker olika saker för att kunna stanna kvar. Om du vill försöka få bort den själv så försök med beskrivningen i artikeln ovan, i stycket 'Utdrivningen'. Det handlar alltså om att visualisera hur demonen kommer ut och hur den oskadliggörs enligt beskrivningen. Det bästa är att kunna hantera demoner själv, eftersom de har en tendens att återkomma. Men om det är för svårt, hör av dig igen så får vi se vad vi kan göra.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

D
2022-11-22 18:41
#12

#11: Hej JRSN, tack för svar.
Helst skulle jag vilja ta hand om den själv, men jag har jättesvårt för att visualiera har jag märkt. Hur vet jag om den är i mig eller i mitt energifält bara?

JRSN
2022-11-22 20:30
#13

#12: Hej, om du vill kan jag försöka ta bort den. Behöver i så fall din mailadress, som jag använder som 'kontaktpunkt' till dig. Skicka i så fall mailadressen via Personligt Meddelande så kan jag göra ett försök inom någon dag. Demoner rör sig via energikanaler så det är människans nervsystem som det handlar om. Kan inte garantera ett bra utfall men utsikterna är goda och jag tar inget betalt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Mandra
2023-03-15 08:56
#14

#0: det du beskriver är väl mer traditionellt sätt att få bort skadliga väsen på. själv använder jag mina shamanska hjälpandar. man bör nämligen inte ta på skadliga väsen.

JRSN
2023-03-15 10:32
#15

#14: Det tycks ju fungera i alla fall. Om ett skadligt väsen redan har tagit sig in i kroppssystemet så är ju skadan redan skedd så att säga. Om man 'tar på' väsendet eller inte spelar då ingen större roll. Besudlingen har ju ägt rum och då är man 'bekant' med inkräktaren och kan avhysa den, på lämpligt sätt. Huvudsaken är att man inte lämnar kvar någon 'kontaktpunkt' eller 'portal' som väsendet eller andra liknande väsen kan ta sig tillbaka in igenom.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-15 10:39
#16

#15: nu är det ju väldigt få skadliga väsen…nästan inga…som går in i kroppen…möjligen trasslar dom in sig i auran…men i övrigt är de utanför (förutom De Lägsta)….sen tar du väl inte bara bort på dig själv?

JRSN
2023-03-15 10:49
#17

#16: Kanske inte in i kroppen rent fysiskt. Men känslan är att de är 'inne i huvudet', eller i sinnet, auran kanske man kan säga. Jag tar bort 'väsen' även på andra men jag är inte prakticerande. Det är mest självförsvar kan man säga.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

L
2023-03-18 23:24
#18

@JRSN Hej, jag har ett gäng entiteter, ormar, som kommit från svarta magier, 1 st från mitt ex o dennes far hos frimurarna, 1 st från exxets exfru, som visar sig som vampyr. Exxet är allierad med Lucifers reptiler. Senast någon var in och tittade på mig var det 3 st ormar. De gör stor skada varje dag, smärta och sexuella övergrepp och en massa annat. Magierna utfördes i ritualer via högt uppsatta demoner. Har haft en stort antal medium och mitt senaste jobbade med mig i 6 månader utan att lyckas ta ut denna klan av demoniska ormar. Dock tog hon ut en stor hydra, inuti var där en mänsklig själ. Och en massa annat. Jag vet att många medier jobbar under den mörka organisationen ovetandes, och då går det inte att få ut dem. Guiderna låter det inte ske. Jag har via medium t.o.m. förhandlat med Lucifer två ggr, talat direkt med ormarnas närmaste chef, en krabba, men ingen av dessa har kallat tillbaka ormarna. Demonen Lilith som skickat dessa, är bara arg och fräser. Jag har vetat om deras närvaro i knappt 2 år. Innan dess var jag svårt sjuk från magierna och de utsända entiteterna/demonerna, vilket jag inte visste utan trodde jag var utmattad från arbete. Jag vet precis hur de opererar. De suger in mitt energifält, bevakar portalerna i kroppen som de har gjort, och har bestämt sig för att plocka ned mig totalt. Jag undrar om du skulle vilja gå in och se vad du får fram? Eller tipsa om någon som primärt jobbar med ärkeänglarna.
Bästa hälsningar, L

JRSN
2023-03-19 09:58
#19

#18: Hej, metoden att ta bort demoniska väsen beskrivs i den här huvudtråden. Du kan pröva att använda proceduren själv och se om det blir någon förändring. Jag har det senaste året haft problem med inlägg som inte är från människor utan är BOT-genererade texter. För att jag själv skall gripa in, som nu läget är, så vill jag har en bildkopia på giltigt körkort, ID eller Pass. Bilden destrueras efter eventuell konsultation. Tråkigt att detta skall vara nödvändigt men så är tiderna.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

L
2023-03-19 16:45
#20

#19: Hej!
Jo, jag har försökt med dessa metoder tidigare och en massa andra visualiseringar. Men tyvärr. Ok, låt mig se hur jag bäst och säkert ger dig bevis på att jag är en riktig människa. Allt som skickas digitalt är ju även en säkerhetsrisk, speciellt när man är attackerad! Jag får återkomma! Mvh L

Annons:
JRSN
2023-03-19 16:55
#21

#20: Bra att du är försiktig, det är mycket bedrägerier och annat online. Ha det gott så länge! Mvh, JRSN

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Cri-62
2023-03-20 10:19
#22

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 20:57 av JRSN
Mandra
2023-03-20 11:05
#23

#20: du kan prova att gå in i min grupp och läsa lite. särskilt under Osynlighetens skyddsställning.

Cri-62
2023-03-20 11:05
#24

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 20:57 av JRSN
Mandra
2023-03-20 11:07
#25

#18: du säger" 1 st från mitt ex o dennes far hos frimurarna,". En orm från frimurarna eller hur ska det tolkas?

Cri-62
2023-03-20 12:06
#26

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 20:58 av JRSN
JRSN
2023-03-20 15:11
#27

#26: Det finns förstås flera olika sätt att bli av med demoner. Jag förespråkar bara min egen (se ovan) eftersom jag har bra resultat av den. Vilken metod man väljer spelar nog ingen roll eftersom så gott som samtliga bygger på 'visualiseringar'. Dock är det en teknik precis som vilken (magi) som helst. Man behöver träna på de olika stegen och hitta rätt handlag. Allt måste också ske i en följd annars passar demonen på att smita undan. Glöm inte att allra först befalla demonen el demonerna att lämna kroppen. Därefter kan de oskadliggöras (pulvricering i mitt fall). Mediet 'Demonslayer' på YouTube skickar istället demonerna till källan (jordens kärna). Emellertid vill jag varna för 'Katolsk exorcism', som verkar ställa till mer problem än att inte göra något alls.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Cri-62
2023-03-20 16:59
#28

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-03-20 17:11 av Cri-62
  • Redigerat 2023-05-02 20:58 av JRSN
Cri-62
2023-03-20 17:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 21:12 av JRSN
Mandra
2023-03-20 17:12
#30

#28: nej…det är något tekniskt fel…försöker fixa det.

Cri-62
2023-03-22 22:17
#31

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-03-22 22:22 av Cri-62
  • Redigerat 2023-05-02 21:01 av JRSN
Mandra
2023-03-23 08:02
#32

#28: nu ska det funka på min sida.

JRSN
2023-03-23 09:02
#33

#31: Jag tycker det är bra att du försöker i alla fall. Om det är för svårt så är det nog tillrådligt att be ett medium om hjälp, som jag tror du har gjort. Om demoner (alltför) lätt kommer tillbaka så finns det 'portaler' som behöver täppas till. Det är ingen lätt uppgift, portaler finns på många ställen och på olika sätt. Skickar med en länk som kan ge viss ledning.

Sanering av portaler

Demoniska portaler

Det blir dyrt i längden att tillkalla medier. Om man har återkommande problem så kan det vara idé att gå en kurs i mediumskap och att lära sig om skyddande åtgärder.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Mandra
2023-03-23 09:38
#34

#33: personligen så tycker jag INTE att det är bra att försöka om man inte kan. det är alldeles för farligt.

Annons:
JRSN
2023-03-23 10:07
#35

#34: Största faran ligger nog i att självkänslan får sig en knäck. Men de allra flesta har bra koll på om de tror sig kunna göra något. Majoriteten som har fastnat 'i skiten', så att säga, har rent intuitivt prövat olika metoder. Men om man uppenbarligen inte klarar av det, då får man svälja ev. stolthet och be om hjälp.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Cri-62
2023-03-24 09:38
#36

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 21:01 av JRSN
Mandra
2023-03-24 10:29
#37

#36: varför måste du gå så ofta? sätter dom inte upp några skydd?

Cri-62
2023-03-24 12:56
#38

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 2023-05-02 21:01 av JRSN
Mandra
2023-03-24 16:33
#39

#38: dom skydd jag sätter upp håller nog för alltid, tror jag.
fick tillgång till det senaste skyddet för ca 6 år sedan…alla klienter och elever har det + en del platser. INGET skadligt har tagit sig igenom på dessa år någonstans.

Upp till toppen
Annons: