Annons:
Etiketterschamanismanimismhealing
Läst 956 ggr
[Andeljus]
2019-07-13 18:08

Tack :-)

För den här sajten JRSN 👍

Det är fantastiskt att svåra ämnen som är så tabu på andra andliga i fokus sajter får rum och den plats som dom förtjänar för ord behöver ropas ut 😎

Du tar upp ämnen som åker ut fortare än kvickt på dom flesta andliga sajter och vet du jag är förvånad över att det fått vara ett sånt lugn på din sajt för ofta dras det onda och vill förgöra men här finns ett beskydd som jag hoppas få stå i sig genom åren och att andra andliga sajter får dra sig tillbaka inför sanningar andligt som är svåra att ta men ack så allvarliga där insikter behövs.

Många gånger blir det inbördes beundran och grupper samlas så inte någon ny har någon chans att komma med och det snackas en himla massa skit samt spekuleras och här har vi demoner som skapar oreda mellan människor där det inte ens borde finnas och vi borde skapa ljus mellan oss istället för mörker  😕

Jag kommer att lämna er nu men jag är glad att den här sajten kom till och hoppas att den får tjäna sitt syfte i att informera om den andliga verklighet vi står inför 🙂

Var rädda om er och tystna aldrig för ljuset är det som ska vinna inte mörker men jag måste ge upp nu eftersom jag har demoniska krafter som vill förgöra mig och Wolf så har vi inget val än att dra oss ur för evigt från i fokus men vi båda önskar er allt gott i renaste Andeljus 🌺❤️🌺

Jag la denna tråd under shamanism för jag hittade inte en bättre kategori för mig och Wolf,ändra om den kom helt fel och vi ber om ursäkt om den gjorde så 🌺

Annons:
JRSN
2019-07-13 18:42
#1

#0 Tack för ditt vänliga inlägg om sajten! Hoppas förstås att du ännu dröjer dig kvar i kulisserna och kan hoppa in om/när du skulle vilja. Jag kommer att fortsätta så länge det finns någon som läser och så länge jag hittar ämnen att skriva om. Men rimligtvis borde det vara en outtömlig källa. 

Jag brukar dra den här matematiska liknelsen med ett oändligt universum. Om vi säger att det finns ett oändligt antal ämnen inom Andar, Änglar och Demoner. Då är det förstås kanske bara 3 % av dessa ämnen som håller god kvalitet. Men - när man räknar ut 3 % av oändligheten så får man ju - ett oändligt antal bra ämnen!

Lycka till med din kamp mot de demoniska krafterna, men tveka inte att komma tillbaka! 🙂🌺🌺🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Jbgs]
2019-07-13 20:53
#2

#1 tycker du gör ett kanon jobb på denna sajt, å fortsätt med dina inlägg ! Är så jäkla intressant läsning! Helt klart den bästa sida jag känner till ! Så fortsätt skriv !!!

JRSN
2019-07-13 22:36
#3

#2 Jag skriver, pennan ska glöda! 😃

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NiklasTyreso
2019-07-14 23:44
#4

Jag gillar oxå både innehåll och stämningen här. Jag tror att det är gör att deltagarna gillar att läsa vad andra tror och upplever, samtidigt som de respekterar att vi kan och får tro/uppleva olika.

JRSN
2019-07-15 00:09
#5

#4 Det här att vi kan och får tro/uppleva olika är viktigt. Man kanske även borde ha med det i sajtreglerna. Ska fundera lite på det! ☝️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Emo
2019-07-15 08:07
#6

Mycket intressant sajt. Många intressanta ämnen. Lätt att läsa - svårare att skriva.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
[Andeljus]
2019-07-15 17:45
#7

Det är märkligt hur det här fungerar ena stunden ska man helt hoppa av för evigt och man känner en tacksamhet över att det finns sajter som vågar ta upp allvaret och jag som inte ens tänkt att logga in mer möts av ett allvarligt rop på shamansk  hjälp så nu förstår jag varför jag skulle ur när jag egentligen skulle in.

Det är så bra att den här sajten startats för den behövs när dom flesta andra sajter stänger dörren till allvaret  så är den öppen och släpper in verkligheten 😎

JRSN
2019-07-15 19:45
#8

#7 Är du här och dräller nu igen! Nejdå, jag skämtar bara! 😃 Välkommen tillbaka till Andar, Änglar och Demoner! Vi kör vidare med gasen i botten! 🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Andeljus]
2019-07-16 05:15
#9

😂Den var bra,dräller nu igen 😂

Håller med dig,tuta och kör med plattan i botten så det ryker 🥳

Upp till toppen
Annons: