Annons:
Etikettervisionerrymdenutomjordingaraliens
Läst 953 ggr
JRSN
6/30/19, 4:31 AM

Rymdkolonister

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

* Detta handlar om självupplevda händelser med utomjordiska inslag. Har skrivit om det tidigare på 'ifokus' men inte på den här sajten. Det hela utspelas inte i en fysisk verklighet utan kan mer kännetecknas som 'UKU'; utomkroppsliga erfarenheter.

Introduktion

Att jag kallar dessa utomjordingar för rymdkolonister har att göra med deras sätt att leva. Vid något tillfälle har jag fått reda på att de inte är bosatta på någon speciell planet. Deras (enorma) rymdskepp tjänar som moderplanet och de arbetar med att betjäna andra och Universum. De har inte visat mig mycket av sitt skepp (som jag kommer ihåg) men jag minns en detalj. De visade en vägg som vid behov kunde materialiseras resp. dematerialiseras, rätt spektakulärt.

Det här folkslaget som det handlar om har ett 'nordiskt' utseende. De är extremt skickliga på det de gör men är inte alls vidare kommunikativa med sina klienter (oss människor). Istället har de ett närmast nonchalant uppträdande (utan att mena illa) och pratar hellre inbördes än att beskriva för klienten vad och varför de gör en behandling. Om man (i tanken) skulle be om hjälp med något kroppsligt eller själsligt problem så kommer hjälpen i regel inom kort, ofta genom att man stärks upp energimässigt.

Episod 1

Jag är i ett drömliknande tillstånd. Utomjordiska människor ”plockar upp” mig i sin farkost. Jag är inte där i fysisk form utan befinner mig troligen i en subtil kropp av något slag. De utomjordiska ser ut som människor av ”nordisk typ”, ljust skinn och hår. Jag får behandling/healing av något slag, man placerar några underliga fyrkantiga föremål ovanpå mina händer. Skärrad som jag är av Whitley Strieber’s skildringar av ”abductions”, för jag världens liv och ropar efter bedövning. Men ”mina” utomjordingar skrattar gott åt mig (och med mig) så jag inser på en gång att jag kan vara fullkomligt säker och trygg. 

Episod 2 (Läs ej om du är känslig)

Vid ett annat tillfälle får jag veta att jag, inför en undersökning, måste ”klä av mig naken”. Jag svarar att det inte är något problem men det hela visar sig vara en något annorlunda situation. Det är nämligen själva ”hudkostymen” som skall av och inte kläderna. En stund senare ligger jag på sida men jag befinner mig endast i mitt skelett. I en maskin vid sidan av mig hänger min hudkostym uppkopplad med många pumpande slangar och mojänger. En ”sjuksyster” gör noggranna mätningar av mitt skelett. Jag får veta följande: ”Vi har visserligen dina mått men det är viktigt med detaljerna.” Visionen slutar. 

Episod 3

Jag befinner mig i ett behandlingsrum av något slag, belysningen är sparsam, inredningen spartansk. En kvinnlig 'läkare' utför en behandling eller operation av något slag, osäkert vad. Jag har inga smärtor men är inte helt bekväm med situationen så jag frågar om det hela inte är över snart. Får inget svar direkt men läkaren slutför behandlingen med en rasande fart. Liksom för att framhäva sin skicklighet och markera att ingreppet är genomfört så slänger hon handskarna i golvet med emfas; "smack"! Visionen slutar.

Episod 4

Inget medicinskt syfte den här gången. Istället troligen en 'minisemester' från den jordiska tillvaron. Jag befinner mig i ett utomjordiskt skepp som flyger fram över ett landskap. Det är en rad med fönster så jag kan lätt se ut på omgivningen. Jag kan fritt gå runt i skeppet och gör det en stund men kommer inte ihåg några speciella detaljer. Känslan är befriande, upplyftande och jag har ingen önskan att lämna skeppet. Men resan varar inte så länge och jag vaknar i min säng, något besviken.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 1/4/21, 7:30 PM av JRSN
Annons:
Grävlingen
7/1/19, 1:16 AM
#1

Kan du beskriva ögonfärg på ''utomjordingarna''

JRSN
7/1/19, 8:37 AM
#2

#1 Tyvärr inte, upplevelserna var alldeles för diffusa. Det var ungefär som ett drömliknande tillstånd, ibland något klarare.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: