Demoner

En besvärlig period

2019-06-25 09:00 #0 av: JRSN

Jag befarar att vi helt nyligen gått in i en tidsera av stark demonisk intervention. Någonting har förändrats på det andliga planet. En ond kraft har blivit utestängd därifrån men detta påverkar dessvärre det jordiska planet. Rent konkret kan man förvänta sig en våg av konflikter, depression, besättelser och andlig turbulens.

En strid i himlen

Jag påstår inte att det är Uppenbarelseboken 12:7-12 som utspelas men det man kan säga är att situationen i mångt och mycket liknar denna strof:

"Och det blev en strid i himlen: Mikael och hans änglar gav sig i strid med draken. Och draken och hans änglar stred, men han övermannades och det fanns inte mer någon plats för dem i himlen. Och han, den stora draken, ormen från urtiden, han som kallas Djävul och Satan, han som förför hela världen, han störtades ner på jorden och hans änglar störtades ner med honom. Och jag hörde en stark röst i himlen säga: »Nu finns frälsningen och kraften och riket hos vår Gud och makten hos hans smorde. Ty våra bröders anklagare har störtats ner, han som anklagade dem inför vår Gud både dag och natt. De har besegrat honom genom Lammets blod och genom sitt vittnesbörds ord. De älskade inte sitt liv mer än att de kunde gå i döden. Jubla därför, ni himlar och ni som bor i dem. Men ve över jorden och havet: djävulen har stigit ner till er, och hans raseri är stort, ty han vet att hans tid är kort."

Kosmisk oreda

Informationen är knapphändig men det tycks som om någonting håller på att påverka gasjätten Jupiter och dess månar. Kan det vara så drastiskt att Jupiter på något sätt har rubbats i sin bana och rört sig in närmare de innersta planeterna? Jupiter är den himlakropp jag hela tiden förknippat med ondskan och den 'elaka' guden i vår tidsera. Om denna planet, eller dess månar, har förlorat sin jämvikt och drar runt okontrollerat i solsystemet så är det självklart ingen bra situation.

Vad är att vänta?

Det går dessvärre inte att ge någon substantiell bakgrund till denna hotbild. Allt vilar på intuitiv information snarare än på faktiska händelser. Att rymdstyrelser i olika länder håller inne med grundläggande fakta gör givetvis inte saken bättre. Det som äger rum i experimentanläggningen CERN är ytterst oroande. Risken är förstås att dessa kraftfulla elektriska laddningar öppnar upp portaler där demoner lätt kan ta sig in. Det har redan kommit rapporter som bekräftar farhågorna.

Vi kan i värsta fall få bevittna en stor försämring av den psykiska ohälsan. Det kan handla om ökande konflikter militärt, politiskt, på arbetsplatser, i skolor och förstås i hemmen. Var vaksamma på konflikter i er närmiljö som egentligen är ologiska. Vi vet ju egentligen vilka våra nära och kära är, vilka som är vänner sedan länge. Men demoner har en otrevlig vana att (med lätthet) riva sönder även de stabilaste förbindelser. De går in våra tankar, i vårt nervsystem och etablerar totalt kaos.

Jag kan ha fel i allt detta, och jag hoppas innerligen att så är fallet. Yrar

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-11-01 12:47 #1 av: Diana_Melbourne

"Var vaksamma på konflikter i er närmiljö som egentligen är ologiska. Vi vet ju egentligen vilka våra nära och kära är, vilka som är vänner sedan länge. Men demoner har en otrevlig vana att (med lätthet) riva sönder även de stabilaste förbindelser. De går in våra tankar, i vårt nervsystem och etablerar totalt kaos".

Jag har råkat ut för detta oproportionerligt många gånger de senaste fem åren. Jag är förskräckt och stressad över detta – men jag hoppa, precis som JRSN säger, innerligt att hen  har fel. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.