Annons:
Etiketterdemonerpersonligt-skyddonda-andardjinn
Läst 1488 ggr
JRSN
2019-06-19 19:57

Vampyrism IRL

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon sanning bakom berättelser om vampyrer, väsen som behöver dricka levandes blod för att kunna existera? Jag tror att så är fallet, men att det i verkliga livet är 'demoner' som hemsöker sina offer. Men istället för blod så är det substansen blodet hyser som eftertraktas; 'energin'! Demoner är liksom vampyrer ljusskygga, de vill verka i det fördolda. Demoner utser också sina offer, utsatta och känsliga personer, som de bryter ner och långsamt dränerar på livskraft. 

Psykopater och narcissister

Personer med psykopatiska eller narcissistiska drag har begränsad eller ingen kontakt med samvetet, den empatiska delen av medvetandet. Denna människans holistiska medvetandesfär förmodas generera vad som brukar kallas Ki, Chi, Prana med mera, dvs 'kosmisk livsenergi'. Psykopatiska personligheter kan således inte generera sin egen livsenergi. Följaktligen är de tvungna att 'snylta' energi från andra.

Psykopati kan vara ett medfött tillstånd men faktiskt även något som genereras över tid. Det som sannolikt händer då är att samvetet långsamt trängs undan medan egot tar allt större plats. Som jag ser det har vårt medvetande två oberoende sfärer och själsfunktioner. Samvetet är vår autopilot som fattar alla omedvetna beslut, jaget är den tänkande sfären som med logik och analys utför alla beräknande handlingar.

Demoner arbetar aktivt med att utplåna allt som har med konst, musik, medkänsla, bilder, glädje och samvaro att göra. Demonen isolerar sitt offer, dränerar denne på energi (främst känsloenergi) och genererar en konstgjord depression genom manipulation av signalsubstanser i hjärnan. Offret upplever bokstavligt talat en tomhet och innehållslöshet i livet. Situationen kan under speciella och olyckliga omständigheter bli så svår att samvetet helt drar sig tillbaka.

Zombietillstånd

Med samvetet utmanövrerat kan den verksamma demonen enkelt kontrollera offrets medvetandefunktioner. Det är detta som demonen alltid eftersträvat för då erhålls den kroppsgestalt som demonen alltid saknat. En person under inverkan av en demon är som en psykopat i kvadrat; personen kan skrika och leva ut, underliga ljud kan komma ur strupen och kroppen kan rycka som i kramper. Rörelser och tal är uppenbarligen svårt att styra för demonen.

Den 'besatte' personen tycks inte heller känslig för smärta. Dessutom kan den besatte uppvisa en otrolig muskelstyrka som inte på något sätt står i proportion till kroppsstorleken. Vi kan förstå varför vissa drogpåverkade verkar helt 'omänskliga' i sin framfart, inget förefaller kunna stoppa dem. De förmodas bära på en demon som trängt undan det ursprungliga medvetandet och nu härjar hejdlöst. Detta tycks för övrigt vara ett växande problem globalt.

Åtgärder

Demoner kan 'kastas ut' men de tenderar att komma tillbaka igen (likt alkoholister som återvänder till systembolaget). Därför gäller det att 'bryta den länk' genom vilken demonen kopplar upp sig till den mänskliga kroppen. Eftersom demoner är väsen av elektrisk plasma så följer de "elektriska nätverk" som hela vårt samhälle genomsyras av. Dessa länkar som behöver brytas kallas med en annan term 'demoniska portaler'.

Andra typer av demoniska portaler är känslomässigt starkt laddade föremål. Det kan gälla personliga föremål, fotografier av personer, fysiska signaturer eller kristaller/smycken. Merparten av befolkningen är "lyckligt ovetande" om demonernas inverkan. Om inflytandet blev fullt synligt skulle nog de flesta bli förskräckta. En rad kraftfulla åtgärder skulle behöva vidtas för att bryta detta osynliga gissel, vi är dock inte där ännu.

Läs mer: Sanering av portaler

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 2021-01-05 09:02 av JRSN
Annons:
[Andeljus]
2019-06-20 04:31
#1

Jadu vad säger man det här är inga lätta saker att tas med och min guide har tagit upp just ämnen som psykopater och  narcissism dom senaste åren om hur demoner besätter människor redan innan  födsel men det här är tunga ämnen man har svårt för att ta in att det faktiskt är så.Man vet så väl hur det ligger till men inom sig vill man inte att det är så och då kommer lätt förnekelsen trots att det är så uppenbart som det bara kan bli.

Det heter istället beteendestörning och det är det så klart när en människa inte längre hanterar sitt eget beteende så är där en störning men uttalar man ordet demon,onda väsen med mera så slås det ofta sönder men det är där det ska arbetas och jobbas med rening för att befria människor från besatthet då först kan dom kontrollera sig och sitt beteende inte förr eftersom dom inte har en chans mot demoner och olika onda väsen som intar deras kropp.

Jag fick för några år sedan veta från min guide att demoner kan inkarnera som människa nåt han vart sparsam med att ta upp just för jag inte velat ta in det för vem vill tro att en annan människa kan vara  en inkarnerad demon det vill ingen av oss och vi vill tro gott om alla men så enkelt är det inte och vi känner snabbt igen dom bland annat som psykopater och narcissister men enligt skolmedicinen som har fel i så mycket förbiser man verkligheten om vad det är vi har att göra med likaså inom andlighet läggs lock på och hur ska vi kunna hjälpa om vi inte inser vad vi har att göra med många gånger.

Det här är en verklighet man önskar inte fanns och andliga människor som förnekar är farliga och bör inte utöva healing eller annat innan dom har insikten i vad det rör sig om när en människa går omkull eller på annat vis är dåliga då hjälper inte lama ord som ljus och kärlek och tänk positivt med mera det krävs mer än så men för stunden kan det ge ro dock återkommer alltid problem eller krämpor om man inte går på djupet med vad folk kan ha fått med sig.

Andra typer av demoniska portaler är känslomässigt starkt laddade föremål. Det kan gälla personliga föremål, fotografier av personer, fysiska signaturer eller kristaller/smycken. Merparten av befolkningen är "lyckligt ovetande" om demonernas inverkan. 

Absolut och det är något vi snabbt känner in genom att känna motstånd med vissa saker som demonerna vidrört det tar stopp i oss och vi känner hur ska man uttrycka det som om det är orent fastän det kan vara både städat tvättat och hur rent som helst så känner vi snabbt in orenheten från mörkret.

En rad kraftfulla åtgärder skulle vidtas för att bryta detta osynliga gissel, vi är dock inte där ännu.

Det är det här som är så svårt och nog tror jag många av oss är där och har insikten om men hur bemöter man det många gånger när personer inte är medveten eller mottagliga för sanningen, hur säger man du har demoner med dig det är inget man bara går fram till en person och slänger ur sig för man kan både såra och skrämma vettet ur en människa.

Det här är nåt som låser för oss att bistå med hjälp även om vi kan men vi får inte agera med andlig hjälp och helande utan en annan människas tillåtelse och när insikten inte finns hos en person då blir vi låst och kan inte göra något inte innan personen själv ger oss sin tillåtelse att kliva in.

Svårt det här men så himla viktigt att prata om för det kan ge insikter hos några som i sin tur vågar ta steget och ta emot hjälp för hjälpen är inte farlig det är däremot dom väsen som besitter och förstör hela vardagen för människor.

JRSN
2019-06-20 08:01
#2

#1 Ja, det här är blytunga ämnen så jag försöker att 'varva' med lite mer lättsamma inlägg. Jag ser att du är mycket insatt i frågan och det är värdefullt för mig att få respons, just när det är så jobbiga saker. Jag tror man får öppna upp för dessa tankar sakta och försiktigt, för som du säger så orkar man inte ta in för mycket  på en gång.

Rätt nyligen hade jag en period med människor som skrev om 'demonproblem' från andra länder, mestadels USA. Jag ska inte ens försöka beskriva vad dessa personer hade varit med om men det är hårresande redogörelser. Vi är ännu någorlunda förskonade, tycks det, här på nordliga breddgrader. 🤦‍♂️ 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Andeljus]
2019-06-21 17:56
#3

#2 Jag ser att du är mycket insatt i frågan och det är värdefullt för mig att få respons, just när det är så jobbiga saker.

Nja insatt och insatt vet jag inte men lite erfarenhet har jag väl fått genom årens lopp 😊

Rätt nyligen hade jag en period med människor som skrev om 'demonproblem' från andra länder, mestadels USA. Jag ska inte ens försöka beskriva vad dessa personer hade varit med om men det är hårresande redogörelser. Vi är ännu någorlunda förskonade, tycks det, här på nordliga breddgrader

Känner igen det där så väl, jag reser runt mycket i världen och det jag har upptäckt är att energierna länder emellan är oerhört olika och att det beror på så olika saker varför det är på det viset.

Vissa platser som exempelvis Edinburgh så förekom mycket svart magi en gång i tiden vilket satt sina spår med öppna portaler till astrala dimensioner som än idag är fullt aktiva och därav så mycket mörker blandat med ljus.

En annan plats jag besökt många gånger är  Massachusetts en plats som för många förknippas med Halloween firande under hösten som firas så in i vassen och driver fram onda krafter där beror på det Massachusetts gått igenom genom tiderna och att så många hem och byggnader är hemsökta där både av ljuset och mörkret har sina förklaringar i stadens historia som öppnat upp portaler som få vet hur man ska stänga igen så istället kommer lek och spänningssökande.

Jag kan dra upp många länder nu som jag besökt med olika form av energi och portaler men jag avslutar med Alcatraz i San Francisco för den platsen i sin tur har en helt annan energi och platsminnen än vad  Massachusetts  har, det är som natt och dag mellan fängelse och tortyr både skuld och oskuld medan Massachusetts   har en lång historia av svart magi och mord så har  Alcatraz minnen av annan form av tortyr så det är en enorm skillnad på vad vi har att göra med och vart vi befinner oss i världen så jag om någon kan verkligen förstå dig för det finns saker vi inte pratar om just för dom är så fruktansvärda.

Jag måste fråga om jag får, du behöver inte alls berätta om du inte vill JRSN, men har du bevittnat en demon utdrivning  nån gång  ?

Varför jag frågar är för att jag har i många år jobbat med just sånt.

Du behöver inte svara om du inte vill för jag vet att det är både känsligt och jobbigt att prata om speciellt i öppna forum så vill man kanske inte gärna gå ut med det😎

YrarYrar

JRSN
2019-06-22 01:08
#4

#3 Jag har erfarenhet av Demonutdrivning men det behöver inte vara speciellt dramatiskt. Vi talar inte alls om katolsk exorcism här. Använder oftast metoden att så att säga "svälta ut demonen", dvs kapa alla 'kopplingspunkter' till den drabbade. Ibland måste emellertid demonen "handgripligt" kastas ut, det blir som en andlig brottningsmatch så att säga. Demonen kan kännas "klistrig", svår att få loss. Jag brukar därför kalla dem för "klisterandar". 

Ska försöka beskriva denna teknik för utdrivning mer utförligt längre fram. ☝️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Andeljus]
2019-06-23 05:32
#5

Nä nån Katolsk exorcism ägnar inte jag mig heller åt och är oerhört skeptisk till deras metoder för ofta har jag sett att problemen återkommer så dom som fått hjälp har fått uppsöka andra utövare utanför kyrkliga väggar.

Det vore jätte intressant att läsa om din teknik så det ser vi fram mot 😎

JRSN
2019-06-23 10:40
#6

#5 Det trodde jag inte heller. Min teknik om demonisk utdrivning finns delvis beskriven men jag inser att den behöver utvecklas mer. Detta kommer snart! 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
[Hukanson]
2019-06-24 20:03
#7

Det handlar om två typer av demoni förstår jag. Dels den förföljelse som levande människor hänger sig åt i sina psykopatiska behov av bekräftelse och dels de avlidnas andar som är kvar i världen just pga sin psykiska svaghet. Ser ni någon skillnad i hur man skyddar sig mot dessa olika fenomen?

JRSN
2019-06-24 20:35
#8

#7 Ja, två typer av paranormala fenomen, kan man väl säga. När det gäller "vanliga spöken" så är det tillrådligt att anlita ett medium som kan analysera situationen. Det är då i regel en av två saker. Antingen en avliden anhörig som pockar på uppmärksamheten och vill ha någonting sagt (visa att den finns). Alternativt så är det en s.k. 'jordbunden ande' som inte förstått att den inte är i livet längre. Mediet förmedlar informationen från avlidna anhöriga (översätter från andligt till fysiskt). Mediet tar den jordbundne upp till en högre frekvens så att anden kan se den himmelska världen och gå in där. Om man är medial kan man även försöka själv.

När det gäller demoner är det lite knepigare. Demoner är inte före detta personer utan oberoende väsen av elektrisk plasma. De lever av bl.a. mänsklig känsloenergi. Varje demon anses förbunden med "sin människa", enligt deras terminologi. För att bli av med demonen måste en 'elektrisk kopplingspunkt' brytas. Detta är en portal in till människan; en digital adress eller ett föremål laddat med känslomässig energi. Det gäller således att identifiera portalen som demonen använder. Sedan kan demonen dessutom behöva "kastas ut" och det sker genom visualisering.

Ref: Demoner eller andar?
          Sanering av portaler
          Vikten av personligt skydd

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: