Annons:
Etiketterfrågorinformationadmin
Läst 1210 ggr
[Vianca]
2019-06-13 18:37

Andeväsen

För ganska länge sedan, var jag med om en fysisk kontakt. I all stillhet framför en brasa utomhus, så fick jag en knuff. Och samtidig en kall vindpust, sen försvann anden. Kände en obehagskänsla och lämnade stället. 

Ett flertal år senare ,när jag öppnade ytterdörren. det var mörk ute, så var det någonting på bron, en form som inte går att ge en beskrivning på. Samtidigt så sa jag några vackra ord,kommer inte ihåg exakt. men tydligen gav det verkan, formen försvann. och bägge händelserna skedde i samma område, så känslan är att det är samma andeform. eller vad det nu var?

Inte alltför länge sedan jag en skepnad flyga förbi på samma plats. inte för att jag är rädd på något sätt,men kan ana och känna dess skepnad.

Jag brukar stänga av mig själv, för att vara allt för öppen är inte bra, då drar man till sig andar.

Är det någon annan som har känt någonting likvärdigt?. för man  känner om det är bra eller dåligt.

Annons:
JRSN
2019-06-13 19:21
#1

#0 Spännande. Att det var en 'kall' vindpust kan möjligen tyda på att det var en jordbunden ande, inte en ande som kommer från ljusplanet. Men detta är endast en tumregel, som kanske inte alltid stämmer.

Flygande andar måste ju finnas men jag har ingen egen erfarenhet av dem. Jag har nog mestadels mött "vanliga" spöken, de du upplevde verkar nästan i kategorin naturväsen. Bra att du har förmågan att 'stänga ner' för det kan bli jobbigt i längden annars. ☝️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Vianca]
2019-06-13 19:52
#2

#1 ja ,någonting konstigt var det. Därför försöker jag inte ge det uppmärksamhet. Det gäller även vanliga andar om jag inte vill ha kontakt. Jo flygande andar har jag sett hela mitt liv. Till och från. Rättare sagt skepnader som får förbi.

[Jbgs]
2019-06-13 21:31
#3

# 2 hur länge ser du dessa flygande andar ? Ser du form / konturerna? Kan du avgöra dess utseende? Kön ? Intressant detta ju !

[Vianca]
2019-06-13 21:44
#4

#3 I bara några sekunder. Det är som en skuggbild, svårt att förklara.

[Jbgs]
2019-06-13 21:58
#5

Har varit med om detta med,,, varför å vad det betyder vet jag inte….

NiklasTyreso
2019-06-14 20:05
#6

Jag känner igen upplevelserna. När jag var barn var jag rädd för dem, men nu för tiden ser jag det mer som en spännande livskvalitetshöjande aktivitet. Jag stänger ner varje kväll när jag ska sova. Annars har hänt att jag vaknat och sett mörka gestalter stå vid sängen etc. Förr var jag rädd för det men nu ber jag dem dra åt h-----te istället för att störa mig. Men kommer jag ihåg att stänga blir det god sömn. Eftersom bibelns Gud är min gud och hen inte gillar när man talar med andra andar så brukar jag istället be till gud ex " Gud, nu upplever jag att den här besöker mig och säger detta, låt den vara välsignad för att den är här och bryr sig om…" ed. Jag går alltså omvägen via Gud för att inte bryta mot bibelns bud att inte kommunicera med andar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: