Annons:
Etikettervisionerorakelspåkonstertarot
Läst 2369 ggr
JRSN
2019-06-02 12:10

Om kanalisering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

All respekt till de som ägnar sig åt kanalisering (att förmedla budskap från högre väsen) men det gäller att vara medveten om de uppenbara risker som faktiskt finns. Kanalisering i sig kan ses som en vacker och ödmjuk gest, för den som kanaliserar lånar ju ut sin kropp, sitt förstånd och sin röst för en stund, så att budbäraren kan framföra sitt budskap genom denne. Den som därefter tar del av budskapet behöver också vara försiktig och formligen väga budskapets ord på guldvåg. 

Ett äkta och ärligt meddelande från högre ort är ovärderligt och kan spara mycket lidande på jorden. Ett falskt budskap däremot kan innebära total katastrof och potentiellt ändlösa år av lidande, förnedring och villfarelser. Det behöver knappt nämnas, men högre väsen (av sann auktoritet) är föredömligt restriktiva till att meddela sig till människor genom kanalisering, de vill inte orsaka fler missförstånd än nödvändigt. Kanaliserade budskap är kanske alltför ofta av jordiskt ursprung.

Typer av kanaliseringar

- Medveten kanalisering (mottagaren visualiserar budskapet intuitivt)

- Transkanalisering (mottagaren går in i lätt eller djup hypnos, seanser)

- Omedveten kanalisering (sovande, typ Edgar Cayce)

Indirekta kanaliseringar

- Drömmar

- Automatisk skrift

- Kanalisering genom olika orakel

Självutnämnda mästare

Andevärlden är (som de flesta vet) översållad av "mästare" inom olika områden. Några få av dem kan ha genuin kunskap att bidra med men det stora flertalet är individer som gillar att stå på piedestaler, lysa starkt och ha många åhörare. Det är således lätt hänt att "plocka upp" någon av dessa individer för den som kanaliserar. Även demoner brukar ikläda sig rollen av upphöjda andliga väsen. Det gäller sannerligen att "pröva andarna". Här är några varningsklockor att se upp med:

SE UPP:

  • med budskap som påstås utgå från kända auktoriteter; Gud, Jesus, Buddha, Ärkeängeln Mikael, Gabriel etc.
  • med alltför mångordiga, utdragna budskap med ett alltför 'vackert' språkbruk.
  • med påstådda konfederationer som säger sig arbeta för "beskydd av Jorden".
  • när du kallas till kanaliseringar mot din egen vilja.
  • när du inte tillåts avsluta en kanalisering när du själv vill.
  • när du får veta att du är utvald och därför måste bära extra bördor.
  • när du ständigt får veta vad du gjorde dåligt, inte vad du gjorde bra.
  • när du inte får svar på dina frågor utan får veta vad du inte vill veta.
  • när du medvetet blir vilseledd för att det är en ”nyttig lärdom”.
  • när du mår dåligt av budskapet istället för att bli berikad av det.

Inre och yttre budskap

Vi människor har en tendens att prioritera det som kommer 'utifrån', sällan det som kommer 'inifrån'. "Ingen blir profet i sitt eget land", tycks ledstjärnan vara. Vi lyssnar hellre till föreläsare från USA, åberopar hellre böcker och bortgångna personer än nu levande personer. Vi tycker budskap från 'stjärnorna' väger tyngre än budskap från visa individer på jorden. Och det kan ligga något i allt detta, vi befinner oss trots allt på en endast svagt utvecklad planet, där krig och ständiga konflikter råder.

En strof ur 'Tao Te Ching' kan vara vägledande här; "Den som äger insikt talar inte, den som talar äger inte insikt". I överförd bedydelse så skulle detta innebära följande: Lärda individer från andra sidan eller upphöjda kosmiska intelligenser lär knappast vara överflödande i ord. Tvärtom kan man förvänta sig mycket korta och kärnfulla budskap, om budskapen överhuvud taget levereras. Ett exempel är en sädefältformation från Hampshire, England 2002. Meddelandet, som var i binär kod, löd ungefär så här: 

"Beware the bearers of false gifts and their broken promises. Much pain but still time. Believe. There is good out there. We oppose deception. Conduit closing". 

Kort och koncist, nära nog kryptiskt men långt ifrån onödiga textmassor. Mer trovärdigt såsom ett faktiskt meddelande utifrån.

Att kanalisera sig själv

Kanalisering mot yttre källor kan vara en genväg som blir till en senväg. Bättre är sannolikt att försöka komma i kontakt med sitt eget högre jag och dess tidlösa visdom. Det är svårare, kräver mer studier och självkontemplation. Men resultatet blir säkerligen mer hållbart på längre sikt. "Studenten" på detta område behöver först balansera sitt verbala och sitt ordlösa medvetande (aktivera det omedvetna, samvetet). 

Därefter kan man öppna upp för det högre jaget och dess (ofta mycket subtila) röst av visdom. Två redskap här är att aktivt tolka sina drömmar och i någon mån använda sig av 'automatisk skrift'. Ingen av dessa metoder innebär några större faror för användaren. Vi är således tillbaka till devisen utanför Apollons tempel i Delfi: "Gnothi seauton"; känn dig själv!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 2023-08-10 16:47 av JRSN
Annons:
Carmarino
2019-06-02 13:39
#1

Bra skrivet! 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JRSN
2019-06-02 15:52
#2

Tack Carmarino! 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-29 14:45
#3

Hej, bra skrivet! Jag har fullt respekt för er som kanalisering för få kontakt till andra sidan.. Jag själv har gjort kanalisering nyss för första gången.. I ca 20 min efter såg lite färger men mesta är vit. Då var mina benen tappat känsel eller typ sovande.. Normal när man gör vid kanalisering? Mvh Karola

Carmarino
2020-04-29 14:55
#4

#3 Har personligen aldrig råkat ut för något sådant efter kanalisering, men det är nog olika för olika personer.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JRSN
2020-04-29 15:04
#5

#3 Hej Pololuka! Tack för feedback! Vid självhypnos el. kanalisering är det normalt att ben och armar liksom 'domnar bort'. Det försvinner när man kommer tillbaka till fullt medvetande igen. Ibland kan det vara svårt att 'se' något alls men med träning går det bättre. Det finns en teknik beskriven längst ner på sidan om 'svarta speglar', under stycket 'Alternativt skådande', det kan möjligen underlätta kanaliseringen. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-29 15:48
#6

#5 åh tusen tack för svaret. Nu vet jag om varför de domnar bort benen. När jag körde 20 min kanaliseringen då kände jag att min kropp typ gunga eller min själen försöka komma ut ur min kropp. Hm svår att skriva här hur man förklarar. När jag andas lugn då kunde jag känna min kropp gunga eller försöka själen lämna min mig en stund?

Annons:
JRSN
2020-04-29 16:47
#7

#6 Hej, du verkar ha lätt för att gå in i 'trance'. När man närmar sig det tillståndet så kan man uppleva 'brus och dån' i huvudet, man kan höra ringande ljud eller röster av okända personer, detta är helt normalt. Det händer även att man faktiskt går ut ur sin kropp, en s.k. 'ut-ur-kroppen-upplevelse (UKU). Upplevelsen är fantastisk men kan även vara lite skrämmande. Man kan uppleva sig vara i en drömvärld men även i den fysiska världen. Den 'eteriska kroppen' är fortfarande fäst vid den fysiska genom 'silversträngen'. Om man blir orolig och vill komma tillbaka är det bara att med 'tankens hjälp' återvända till den fysiska kroppen. Men i regel så är UKU'n begränsad och man åker tillbaka snabbare än man egentligen vill.

Ut ur kroppen!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-29 17:31
#8

#7 den där brus kände jag oxå under kanalisering, känns som vibrator på golvet när jag sitter. Då förstod jag att de måste va min själ som vill komma ut en stund. Under kanalisering såg jag bara mesta vit, lite gul kom ibland.. Jag vet faktiskt inte vad som ska hända sen eller vad jag ska ser? Detta här var bara min första övning kanaliseringen. Jag började tänka nu att de känns som man lever på riktigt med dörrar dörr å den person som prata å säger välkommen se å gå runda, kul att se dig. Typ så här. Hm det är bara vad jag tro.. Vad har ni upplevt med detta kanaliseringen? Tips? Jag vet alla har olika upplevelse ☺️

JRSN
2020-04-29 19:27
#9

#8 Här är en upplevelse som dock inte var en UKU. En djupmeditation i fotöljen som bar av till 'Småfolkets' värld: 

Resan till Småfolket

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-29 22:34
#10

#9 wow vad intressant att läsa om småfolket. Nu har jag börjar förstår bättre efter berättade om småfolket.. Jag tror jag har sett dom små för nån år sen. Jag tveksam så jag typ avbröt. Så jag undrar om man ska alltid lite på småfolket på 100 procent??

JRSN
2020-04-29 23:06
#11

#10 Det är nog bra att vara lite försiktig i alla lägen. Det finns så många väsen och entiteter som vi knappt vet något om. 'Alver', 'tomtar' eller 'småfolk' talar till oss i bilder och symboler. De bor uppe i 'molnlagret' men gör 'tjänst' här nere på jorden som väktare över gårdar, ängar och hus. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-29 23:17
#12

#11 jag undrar om de finns böcker tex om "småfolket " som jag kan läsa lite om? Andarna har jag läst ganska mycket om dessa. Men småfolket låter lite intresserad av så att jag vill gärna veta om dessa små. Jag ska självklart vara lite försöktigt, ska man lita på den när de ska visa olika symboler? Så man vet att de går att lita på dem, via symboler?

JRSN
2020-04-29 23:46
#13

#12 Förutom berättelsen 'Resan till småfolket' så har jag bara sett dem 'sporadiskt' vid olika tillfällen och platser. Andra här på forumet har har haft mer nära möten med dem. De kan bli irriterade om man ställer ut konstgjorda tomtar i trädgården, det är nästan allt jag vet. De gamla berättelserna om tomtar stämmer, de vill gärna bli uppmärksammade för sitt idoga arbete. Det finns många böcker om tomtar men jag känner inte till dessa så noga. 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Dioramabyggare
2020-04-29 23:47
#14

Ni som har provat/använder kanalisering; använder ni någon form av hjälpmedel, exempelvis en kyanitsten?  Den lär ju fungera som "kanaliseringssten".

JRSN
2020-04-30 07:32
#15

#12 Jag glömde en länk som är relaterad till småfolket. Här kommer den:

Landet bland molnen

#14 Det var intressant, att kyanitsten har effekt vid kanalisering. Ska testa! 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
2020-04-30 10:29
#16

#15: berätta gärna om och isåfall hur det fungerade, och om vad som hände, om du vill?

Enda erfarenheten jag har av att använda kyanitsten fick jag när jag testade att lägga den i månljus sent en kväll och det visade sig att det kom en "värmevåg" genom den, kanske från månen. Men kom den värmevågen därifrån så fattar jag inte hur det gick till… månen är ju en kall himlakropp, och dessutom nästan 400000 kilometer bort 😮🤔. Kanske kyanitsten kan "kanalisera" annat också?

JRSN
2020-04-30 11:27
#17

#16 Spännande, det finns en kristallaffär i stan, ska försöka få tag på den. ✨Återkommer med feedback!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-04-30 12:10
#18

#16 hur funkar med såna med kyaristen? Ska man lägga framför sig och kanalisering? Finns de någon länk som kan kolla upp hur de fungerar? Urs mig skriva här lite slarvigt. Men nu hajjar ☺️

Dioramabyggare
2020-04-30 12:24
#19

#17: 👍

JRSN
2020-04-30 15:01
#20

#18 Vet inte riktigt, man får nog pröva sig fram. Kanske hålla den i vänster hand under kanaliseringen? 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Pololuka
2020-05-01 20:07
#21

#20 hm jag kanske får beställa och provar. #17 åh spännande 😊

JRSN
2020-05-01 20:19
#22

#21 Jag var faktiskt i en kristallaffär idag. Men damen där jobbade extra och kunde inte finna kyanit. Men det blir fler tillfällen. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
2020-05-01 20:38
#23

#22: aha "då återkommer vi i frågan" när du har hittat en kyanitsten att köpa 🙂.

JRSN
2020-05-01 20:45
#24

#23 Hm, vad är tanken att jag skall kanalisera egentligen? 🤦‍♂️ Ni får nog också pröva så kan vi jämföra! 👋

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pololuka
2020-05-01 21:26
#25

#24, verkar som ni har kanalisering många gånger? Hur ofta gör ni? Jag är ny å har gjort min första kanalisering under vecka och har inte kommit så långt än. Så som har gjort det och ska prova med eller utan kyaristen, återkommer gärna 😊

JRSN
2020-05-01 21:36
#26

#25 Hur ofta, det beror lite på vad det gäller. Ibland kan det handla om ett spöke (jordbunden ande) som man misstänker finns på en plats. Då gör man ju en typ av kanalisering för att få reda på mer om stället/anden. Om man har någon typ av 'kopplingspunkt' till stället så är det lättare. Det kan vara en adress, ett föremål eller kanske ett fotografi. Men ibland så fungerar det att bara 'ta sig dit' i tanken.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
2020-05-02 00:05
#27

Jag har gjort ett par "astralresor", med ett medium som "ankare". Först var det lite otäckt, men då fick jag rådet att avvakta lite, och jag kunde när jag ville "avbryta och komma tillbaka".

Men jag har också gjort flera egna "själsresor". Då har jag "frikopplat" själen från kroppen, och i tanken rest ut långt långt ut i världsrymden. Där har jag varje gång "sett" vyer liknande den här https://www.sciencealert.com/images/2019-08/processed/stellar-1_1024.jpg.

Annons:
Carmarino
2020-05-02 11:37
#28

John Cali är en amerikan som kanaliserar "Spirit". Här skriver de lite om coronapandemin.

https://www.greatwesternpublishing.org/coronavirus-cure-love/

https://www.greatwesternpublishing.org/coronavirus-follow-up/


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JRSN
2020-05-02 13:32
#29

#28 Vanligtvis är jag lite restriktiv till den här typen av kanaliseringar. Men det här var faktiskt riktigt bra och känns helt relevant. Rädsla är den stora stötestenen här, inte något virus. Om vi kan bemästra rädslan har vi nått mycket långt och behöver inte vara oroliga. 🙂☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
2020-05-02 13:37
#30

Här är den nu, kyanitstenen! Blå-grå och skrovlig. Märkligt nog känner man tydligt en 'värmevåg' när man håller handen över, rätt häftigt! Nu återstår att se hur den skall användas och om den underlättar kanalisering i någon form. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
2020-05-02 18:54
#31

Jag gjorde en 'spontantest' idag av kyanitstenen. Medan jag tog en tupplur lade jag stenen på pannan. Fick då en rätt egendomlig vision: Jag ser en jättestor stad i havet som reser sig som en gigantisk spettekaka. Märkligt nog kan man åka upp där med 'gondolbåt' i kanaler. Detta med hjälp av slussar som lyfter båtarna upp till nästa nivå. På toppen av staden är det som en sjö och i mitten av sjön är det en landmassa i form av cirklar. Tanken går lite till 'Atlantis'. Det finns även fyrkantiga plattformar, där enormt stora fåglar landar, de ser ut lite som pelikaner. Invånarna kan rida på dessa fåglar och ta sig till andra plattformar. 🤦‍♂️

p.s. Har inte 'rökt på' eller något annat! 😉

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
2020-05-04 16:00
#32

Intressant och lite nytt för mig, så jag tar gärna emot tankar på detta  :)

När änglarna kommer in så känner jag deras energi, olika beroende på vem som kommer in. Ariel känns mest över armarna, under huden. Azrael ger en tyngre andning och tyngd över axlarna.

Mitt 3:e öga öppnas så synen blir liksom disig och jag minns inte allt som sägs efteråt om de kommer in starkt, vid en akutare situation, som t ex när ett medialt par hade stängt ner och behövde healas och väckas igen.

Men jag minns allt jag fysiskt gör väldigt tydligt, att jag tog kvinnans händer, la handen på mannens hjärta och kramade honom länge för att heala hans energier.
Han började få fysiska symtom och vara i direkt fara pga sin blockering, så påslaget var stort.
Han är en mycket stark hjälpare, men de har gått igenom en svår period inom familjen och låst sig totalt efter det.  Han fick sen en stoke och har var illa ute länge efteråt, som han inte borde ha varit enligt läkare.

Sen säger han orden "varför ska jag hjälpa andra, när ingen hjälper mig", som går så fundamentalt emot hela hans väsen och varför han är här. När han sa de orden så gick änglarna igång på alla cylindrar, där satt knuten. Det är första gången jag har känt en ilska och en väldigt stark energi där jag spände ögonen i honom och återigen lägger handen på hans hjärta, men jag minns inte vad jag sa.

Paret har börjat öppna så smått igen med en massa känslor som kommer upp till ytan och frun berättade att hon inte längre känner sig omotiverat arg och irriterad på sin man. Hon är nog också en sådan som känner änglarna och förmodligen har hon fått känslan från dem, hon assisterade också när jag öppnade hans blockering och uppfattade direkt när den var borta.

Men det är väldigt intressant att se att t om färgen i ansiktet försvinner när folk låser sig så, direkt efter att jag hade öppnat dem så fick de färg på kinderna :)
I hans fall var det alltså en direkt skadlig blockering, inte bara att man stänger igen ett tag för att det har blivit för mycket, och båda var nästan lite som zombies.
Så här var det ju viktigt att de öppnade igen, kom tillbaka till livet.
Lystern har kommit tillbaka i deras ögon allt mer nu iaf :)

Men det är min input i ämnet iaf, för mig är det alltså något emellan kanalisering och transkanalisering om de kommer starkt in och då har jag lite svårt att styra vad som sägs, när det är så allvarligt som i detta fall. Plus synen, 3:e ögat.

Tillägg. Nu när jag skriver det här så kommer jag till insikt med att mannen inte tillfrisknade efter stroken för att han skulle offra sig för att väcka/rädda andra, troligen därför frun och änglarna reagerade med ilska, en spark i ändan så att säga.

Dioramabyggare
2020-05-04 16:38
#33

#31: spännande upplevelse!

Mina känsligaste chakran är pann- och hjärtchakrana, och jag funderar på att också testa en sådan kanalisering. "Renade" du kyanitstenen innan du gjorde kanaliseringen?

JRSN
2020-05-04 17:00
#34

#33 Ja, kyanitstenen fick en grundlig rengöring innan kanaliseringen. Nu var det kanske inte en kanalisering i vanlig mening utan mera en 'test' av dess energi. Men jag kommer säkert ha glädje av stenen framöver. 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
JRSN
2020-05-04 17:09
#35

#32 Jag kan nog inte bidra med så mycket på detta område, för jag har ett visst motstånd mot att 'ta in' okända väsen. Detta beror på traumatiska upplevelser med demoner under ett antal år. Den jag ändå kanaliserar är uteslutande mitt högre jag, vilket sker spontant, genom drömmar eller med hjälp av automatisk skrift.

Sen kan man kanske kalla utredningar av jordbundna andar för kanalisering, och då är jag ju faktiskt rätt aktiv på det området. Där handlar det ju om att koppla in sig på deras 'våglängd' och försöka förstå vad de vill framföra. Ofta känner man även deras 'krämpor' av olika slag i sin egen kropp och man upplever deras känsloliv.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
2020-05-04 19:14
#36

#34: Ok. Vilken metod använder du för rengöring av stenar?

JRSN
2020-05-04 20:29
#37

#36 Vatten och diskmedel + rökelse (Nag Champa). Ibland ett koksaltbad. Solljus. Kanske någon ceremoni ifall det är en helt okänd sten. ✨

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NEGEV
2020-05-06 15:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

I bibeln är vanlig att YHWHs ande förmedlar sina tankar, inspiration till människor, speciellt sitt folk Israel, nuförtiden gör YHWH ännu tidlygare, genom Yeshua och de som söker ärligt honom

JRSN
2020-05-06 15:59
#39

#38 Nuförtiden tycks vem som helst kunna ta emot budskap från de högre makterna. I synnerhet genom klara drömmar, där Gud/YHWH framför sina visioner om framtiden. 🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
2020-05-25 14:45
#40

Vid fullmåne brukar folk rena sina kristaller också :)

Dioramabyggare
2020-05-25 18:55
#41

#41: 🙂

Nästa fullmånenatt är natten mot den 5 juni.

Annons:
[ghostdoggy]
2021-03-31 21:28
#42

#31: skrattar så jag gråter..har inte rökt på..tack för den JSRN 😂

[ghostdoggy]
2021-03-31 21:33
#43

Inte rena kristaller i diskmedel,räcker med rinnade kallt vatten,månen eller gräva ner dem i jorden,även moder jord är en duktig renare 😊

[ghostdoggy]
2021-03-31 21:40
#44
I videon visar jag de metoder jag själv använder mest när jag renar mina kristaller och jag berättar också lite om varför jag tycker att det är viktigt att r...
[ghostdoggy]
2021-03-31 21:41
#45
I denna video berättar jag lite om varför man laddar sina kristaller och om mina tre favoritsätt som jag själv använder. Titta gärna också på videon om att r...
skina
2021-04-01 09:38
#46

Om man vill kanallisera så kan man inte vara rädd, man måste våga "lämna ut sig". Man måste kalla på sina guider lr andekontakter med hjärtat, tror jag.
Jag har skrivit det här i gruppen tidigare, hjärtmeditation är en väldigt bra start.
Jag gjorde den första gången för att rena mig och efter det pratade mitt hjärta oavbrutet under 2 veckors tid, lol.. Det talade om vad det tyckte om allt och alla jag mötte och tankar jag tänkte.
Efter det kom Moder Jord till mig och senare min guide Ariel visade sitt rätta jag, (jag visste inte att det fanns en ärkeängel som hette Ariel utan fick googla)
Så hjärtat och kalla med kärlek var det första steget för mig iaf.
Hjärtmeditationen: Visualisera att du sitter inne i hjärtat, sitt där eller gör meditationen så länge/många gånger tills du ser den gyllene energin.
Vidga energin tills den omsluter dig och din aura.
Det är alltså en meditation för att rena dina energier, men för mig fick den dessutom helt andra effekter alltså :)
Jag kan tillägga att kontakten med Moder Jord var väldigt omvälvande också, jag kände mig som ett träd som stod stilla och betraktade livet omkring mig och en enorm kärlek till allt omkring mig under flera dagar och ett visst sådant lugn när "det blåser" finns kvar :)

Sen sover jag på mina kristaller, under madrassen, så de har min energi :)

  • Redigerat 2021-04-01 09:40 av skina
JRSN
2021-04-01 14:36
#47

#42: Ja, det var faktiskt en av de roligare 'visionerna' jag haft, väldigt underligt hur det kan komma till en… 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
2021-04-01 14:37
#48

#43: Tack för bra tips! 😉👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
JRSN
2021-04-01 14:41
#49

#46: Häftigt! Jag har jobbat mycket med kristaller tidigare. Inte så mycket just nu, men kanske går det i perioder med kristallenergierna!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: