Annons:
Etiketterdemonerpersonligt-skyddonda-andarnätverk
Läst 2221 ggr
JRSN
2019-05-16 07:51

Demoniska portaler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Elektriska nätverk

På senare tid har det framkommit hur omfattande och förödande demongisslet i själva verket är. Demoner är oformliga väsen av elektrisk plasma, de rör sig längs elektriska nätverk i rymden, och även i de konstgjorda nätverk som människan har skapat. När de lyckas finna en portal till en människas sinne så tar de genast tillfället i akt att göra sig till en del av människans vardag. Då och då gör de ett "tillslag" och dränerar människan på hennes känsloenergi, vilket är den energi som demonerna har till föda. En sådan attack försätter människan i ett helt apatiskt tillstånd.

Vad är då en demonisk portal i realiteten? Konkret så är det alla kontaktpunkter vi omger oss med i it-samhället; mailadresser, kontakter i mobilen, chatkontakter på Facebook, Twitter, Skype och alla andra typer av digitala umgängesformer. Vår mailadress och vårt telefonnummer är så intimt förknippade med oss själva att det skapar kraftfulla "spår" och kontaktvägar med vårt sinne. Om vi på så sätt har en mobil, dator eller surfplatta där vi lagrat andras adresser så står vi i praktiken i direkt förbindelse med dem. Människor som "smittats" av demoner har då möjlighet att skada oss.

Som om detta inte vore nog så kan demoner även attackera människor genom bilder av andra personer. Fotografiet blir på liknande sätt en så stark länk till personen i fråga att en demon utan problem kan använda sig av den. Se upp med vilka personer du har bilder av hemma och tänk på att dina anhöriga ofta är omedvetna om att de är "demonbärare". Demongisslet uppvisar stora likheter med föreställningen om vampyrer, dock är det inte blod som demonerna eftertraktar utan det som blodet förmedlar; energi! I svåra fall kan även en namnteckning utgöra en demonkanal.

En ren personlig sfär (använd med omdöme)

Demoner må vara oformliga väsen men de är extremt intelligenta och driver hemliga agendor på mycket lång sikt, ibland tusentals år. Ekonomiska, politiska och statliga organ över hela jorden är redan fullkomligt genomsyrade av demoniska personligheter. Detta är anledningen till att den lilla människan är så otroligt utsatt och under attack. Det är inte längre vanliga människor som fattar beslut utan helt känslokalla demoner; djävulens änglar. Att styra människors tankar och gärningar är på intet sätt svårt för demonerna, människorna tror att de har kontroll men så är inte fallet.

Att befria sig från demoniskt inflytande är inte särskilt svårt, det för bara med sig en del planering och merarbete. Vi måste vara mer restriktiva med internet och telefonanvändning. Vid akuta demonproblem kan kontakter och telefonnummer behöva förvaras i en vanlig (icke digital) telefonbok. När vi har skrivit ett mail eller ringt ett telefonsamtal så kan det behöva raderas, behöver information sparas så är det säkrare att använda datorns skrivare. I svåra fall går det tyvärr inte att göra undantag för någon kontakt och det går inte att behålla sända, sparade eller loggade mail, sms och nummer; allt måste bort!

Vi har alla en naturlig kanal till vårt samvete och till vårt högre jag; gudskraften i oss själva. Men när vi skapar kontakt med andra genom elektroniska "nätverk" så blockeras denna vår naturliga kanal. Alltför få reflekterar över det faktum att vi fullkomligt bombarderas med billig elektronisk utrustning, trådlösa nätverk och konstgjorda "samlingsplatser" på internet. Människan knyts upp för att snärjas och snaran dras åt med små pyttesteg men alltid med en viss målsättning. Trenden går mot mot en robotisering av människan, då erhåller demonerna gestaltningen de alltid saknat.

Läs mer: Vikten av personligt skydd

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 2021-01-05 12:18 av JRSN
Annons:
P.O
2019-07-12 12:51
#1

Jag kan inte känna igen kontakter för att det är så många kontakter med namn och om man ska ha i en vanlig telefonbok, hur ska jag känna igen om det är en säljare som ringer mig eller någon annan som man är bekant med!? och jag kan känna igen bara tre kontakter men inte fler som jag känner för det är många kontakter med namn för att känna igen. Jag tar inte emot ett telefonnummer av en person som jag vet är demonsmittat och inte ger jag ut mitt nummer till en sådan person. Mina anhöriga är fria från demonsmitta, det vet jag och jag har min intuition och då märker jag det och bryter kontakten annars. Jag har slutat att titta på skräckfilm som jag tidigare har sett ibland en gång om året på Halloween även fast det kommer nya på bio eller tv. Kan se naturprogram eller romantisk film eller någon som spelar Gustav Vasa i rollen på som en långfilm istället. Jag har fått nya tankar sista tiden nu efter vad jag sett och läst på. Naturväsen tror jag på för att ärkeängeln Ariel vakar över naturen och älvorna och vilda djur.

JRSN
2019-07-13 13:23
#2

#1 Exakt, metoden att rensa ganska drastiskt bland adresser i mobiler och datorer är problematisk, just på grund av de nackdelar du nämner. Då kan man istället rensa mer selektivt, och välja bort de adresser man misstänker kan orsaka problem. Jag påstår inte att det är en optimal metod men en möjlig metod, man får helt enkelt pröva sig fram. Om man som du har en kraftfull intuition så underlättar det givetvis processen. 🏆🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Andeljus]
2019-07-13 16:30
#3

Intressant artikel för du beskriver det som jag påtalat i många år men vi använder oss av lite olika ord fast det har samma mening.

När jag påtalat det här har det så klart blivit enorma protester alternativt så har man tigit för man kan inte ta in att det ligger till på det viset.Se bara på beroendet så många har så dom kan inte leva utan telefonen eller datorn och måste konstant fingra och tumma på dom.

Personligen har jag inte min telefon på och den kan vara av i veckor och jag använder knappt mobil varken sms eller har något sparat i den. Har inga sociala medier mer än här på  i fokus men även här har jag mött giftet demoner många gånger genom årens lopp,avslutat konto och hoppat på igen många gånger men facebook,twitter med flera nej tack men jag provade facebook en kort kort tid men jag var lika snabbt därifrån som jag kom in och i fokus är jag inte ens in på varje dag.

Bra du tar upp det här JRSN  för det behövs men tyvärr  är människor så besatta av tekniken vilken går den väg som du beskriver i TS och dom är inte mottagliga för det är viktigare att ha kontakt elektroniskt än det är att avhålla sig från mörkrets makter tragiskt nog. Tråden är läst 219 gånger nu när jag skriver och enbart #1 har svarat så många har inte insikten eller förståelsen och säger man det här både i andliga kretsar men även helt oandliga så slår det bakut men förhoppningsvis kommer insikten och det bästa av allt är det gammaldags sättet att mötas där elektroniken inte är en portal men tyvärr utvecklas den hela tiden och mer och mer blir människor demoniskt beroende utan att ha förståelsen varför.

Nåt som är så viktigt för oss är att ta ledigt långa tider från teknik och bara vara utan dom här portalerna,skulle kunna skriva massor av händelseförlopp jag sett men jag tycker du får med allt i trådstarten så mer behövs inte sägas 😎

JRSN
2019-07-13 18:23
#4

#3 I en framtid kommer man säkert kunna se mobiler, plattor, datorer etc. som på något sätt är skyddade från att vara demonkanaler, vi är dock inte där ännu. Först måste man över huvud taget konstatera att problemet existerar och bara på den punkten är det en lång väg kvar. IT-tekniken ÄR bekväm och jag själv kan inte i dagsläget vara utan mobilen, den är helt enkelt för praktisk. Men jag tror att tiden talar för en upplysning i ämnet. Trägen vinner, hoppas jag. 😕🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NiklasTyreso
2019-07-18 21:42
#5

Jag känner inte igen mig ts beskrivning men accepterar att andra tror annorlunda än mig. Igår besökte jag en stencirkel bredvid två bronsåldersgravar med två syften, att känna av vilka andar som var där och för att be. Jag fick stoppa och stilla ner det jag fick uppleva. I morse vaknade jag för första gången på flera år med nacksmärtor och stela muskler. Jag kallar det inte för ett demoniskt angrepp, bara älvblåst.

JRSN
2019-07-18 21:56
#6

#5 Om du inte känner igen dig i inlägget så är det en bra sak. Det innebär troligen att du är beskyddad på ett eller annat sätt och slipper uppleva detta gissel. 👍

Hm, 'älvblåst'?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
NiklasTyreso
2019-07-18 23:34
#7

Kul att du säger det, när jag tänker efter är nog det demoniska (ppeppar peppar) något som jag sluppit i många år nu! Älvor och andra väsen kan bli sura om de inte uppfattar att man är respektfull och då kan de ge älvblåst och sjukdomar. Älvblåst är spända muskler och smärtor, sånt man förr trodde att vinddrag kunde ge. Jag vandrar för nära Bibelns gud för att hedniska väsen ska vara bekväma och är så nyfiken på hednisk folktro att Bibelns Gud nog tycker jag är otrogen mot hen. Något att fundera över!?☝👻😏

Upp till toppen
Annons: