Annons:
Läst 141 ggr
V
10/25/22, 10:57 AM

Behöver seriöst hjälp :((

Hej alla goa och glada.
Jag vet inte vart jag ska börja ens egentligen. Det jag vet till hundra procent säkert är att jag har både skyddsänglar och gudomliga goda andar här inne överallt men inte i min klädkammare och sovrum för där är de något helt annat. Och endel säger att det är en eller flera demoner där och en del säger att de är extremt onda andar. Och jag vet inte va jag ska göra längre. Kan knappt inte sova längre, jag vågar inte ens knappt ha min son hem hit. Och de gör fruktansvärt ont i mej. 😭😭😪😪 två väldigt goda vänner och jag försökte få bort de som är i klädkammaren och sovrummet men vi misslyckades och höll på att gå sjukt fel för oss alla. Och det är väldigt mycket som har hänt och skulle egentligen vilja berätta allt från start och exakt va som har hänt och va som händer just nu. Men jag börjar bli sjuk i huvudet av allt som har hänt dom senaste dagarna och jag är så sjukt livrädd. Vill bara få hjälp att få bort allt klokt för helt ärligt så klarar jag inte av att vänta på att mina två nära vänner ska ha rätt energi och vara starka för dessto längre jag måste vänta dessto värre blir det. Och vi renade hela hemmet igår men de hände massa saker innan som gjorde mej livrädd på många plan. Och jag fick inte den tiden jag behövde för att lugna ner mej och så för att få bör just känslan av skräck, gråt allt. Och vet att man ska ha positiva tankar och så när man ska göra de. Och känns verkligen inge bra i lägenheten efter reningen. Och asså är de inte så att man kan driva bort allt som attastar och attackerar både mej och mina vänner hela tiden. Och man ska la såna fall inte behöva att utsätta en av oss att bli typ besatta av skiten som är här för att kunna driva ut den eller dom för man borde väl kunna driva ut den/dom utan att utsatta någon av oss för fara. ? Jag har blivit anfallen i sängen och han jag va tillsammans med i början när vi flyttade in dit som jag bor just nu har blivit sexuellt antastad av de som är i sovrummet. Men jag vet inte om det är så att det som är här just nu är även en av de som gjorde att jag flydde och flyttade från min absoluta första lägenhet där allt egentligen började. Flyttade ut på landet och de va så lugnt tills jag va tvungen att flytta dit jag bor nu. Men kan de va så att jag kanske bor för nära där jag flydde ifrån för de ligger bara två kvarter bort från mej typ ca ? Och jag kan dock inte skriva ner allt här som har hänt och va som händer i nuläget för då blir detta större än en bibel. Allt jag kan säga mer är att jag måste läsa en psalm och en egen handskriven skyddsbön så att jag och mina katter plus sängkläder och alla nallar jag måste ha i sängen för att känna mej ens trygg för då är vi iaf skyddade i ca 24 timmar åtminstone. Jag är sjukskriven och har ingen klok ekonomi så jag vet inte vem jag ska ens få hjälp av som verkligen verkligen kan hjälpa mej helt seriöst. Jag mår bara sämre och sämre ju längre tiden går och jag kan och orkar inte vänta på mina vänner ska få rätt energi och allt sånt för art driva ut denna sliten. Ursäkta svärdomarna men känner mej så dum i huvudet och att ingen vill eller ens kan hjälpa mej. Om man räknar från början i min som sagt absoluta första lägenhet och förutom uppehållet på landet visst de hände små saker men vart inte anfallen där ute om de inte hände något när jag sov vill säga, och tills nu så har jag kämpat i snart ca 10 år att få hjälp att få bort den / dom och det blir bara värre och värre. Känns som att ingen tar mej på allvar eller tror mej så får ingen hjälp åtminstone på rätt sätt känner jag 😭😭😭 jag vill våga ha min son här hemma 😭😭😭 snälla någon som kan hjälpa mej och även höra hela och allt som har hänt alla dessa åren för jag har så svårt att formulera mej rätt och utan att alla som vanligt ska missuppfatta mej hela tiden fel och massa annat som alltid eller oftast blir fel i skrift då jag har läs och skriv svårigheter plus andra diagnoser som gör allt mycket svårare för mej att uttrycka mej rätt 😭😭😭 men ska av runda nu och vänta på svar och ha de bäst nu alla i forumet. Kram 😭😭😭😭❤️

Annons:
JRSN
10/25/22, 11:41 AM
#1

#0: Hej, eftersom problemen är tydligt lokaliserade till vissa platser så verkar det mera vara jordbundna andar (spöken) än demoner. Detta kan dock vara nog så problematiskt. Det är också känt att jordbundna andar kan följa med vissa individer till andra platser. Det finns, så att säga, vissa kopplingspunkter till en själv som anden eller andarna känner igen och använder sig av. Ett exempel, utan att göra några antydningar, är alkoholism. Om man själv har sådana problem kan andar som i livet haft alkoholproblem söka sig till en.

Men jag undrar om din ekonomi tillåter att du tillkallar ett etablerat medium? Kostnaden brukar ligga mellan 500-1000 kr för ca. en timme. Men det är säkert förhandlingsbart om man träffar rätt person. Skickar en länk till en mediumkarta om det kan vara aktuellt för dig, så att man kan finna någon i närheten där man bor.

Mediumkartan

En annan faktor är den egna känsligheten för andliga intryck. Man kan själv påverka hur hög känslighet man har för 'objudna gäster'. Kolla länken nedan och speciellt avsnittet 'Modererad paranormal perception'. Mediet Camilla Örnberg har en bra metod för att enkelt reglera de andliga intrycken. Kan vara bra tills man kommit på en mer permanent lösning.

Vikten av personligt skydd

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
V
10/25/22, 4:14 PM
#2

#1: jo för när min killpolare som är en av dom som ska hjälpa mej att få bort de när han väl mår bra och vår tjej polare oxå som ska utföra själva utdrivingen men jag kan inte vänta för mår så dåligt för jag har blivit strypt och anfallen på andra sätt och min killpolare hur ska man säga utan de låter fel på något sätt men den tog över honom när dom skulle få bort den sist men dom misslyckades att driva ut den från mitt hem vi lyckades att den få bort den från hans kropp åtminstone. Och jag får massa blåmärken utan orsak av att ligga bara i soffan och fått ibland 3 rivmärken. Sen har jag som 3 rivmärken på två olika ställen om inte på tre olika ställen i min klädkammare. När jag har tagit kort i sovrummet så på några bilder som jag tog på mej själv först ser man ingenting och helt plötsligt på dom andra bilderna ser man bara två kolsvarta svarta ögon på väggen 😔😔 så jag är livrädd som sagt. Asså med min ekonomi så skulle allt beror på om det går att få avbetalning på typ 3-4 månader därför att jag har för mycket utgifter och så nämligen 😔😔

  • Redigerat 10/25/22, 4:35 PM av Vilsensjäl
Mandra
10/25/22, 4:23 PM
#3

#2: jag har skickat ett meddelande till dig.

Mandra
10/25/22, 4:24 PM
#4

#1: Att skadliga väsen skulle söka sig mer till människor med alkoholproblem är en myt faktiskt.

JRSN
10/25/22, 4:27 PM
#5

#2: Det var bara ett exempel. Men att alkoholsjälar söker sig till andra alkoholsjälar är ju etablerat faktum, andar eller inte.

Vill du försöka hjälpa 'Vilsensjäl', i så fall avvaktar jag lite.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
10/25/22, 4:30 PM
#6

#5: Att levande alkoholister söker sig till varandra är ett etablerat faktum. Inte att döda alkoholister söker sig till levande. Blir lite tankevurpa. :)
Ja om hon vill ha min hjälp, så tänkte jag det.

Annons:
JRSN
10/25/22, 4:34 PM
#7

#6: Va bra, vi får avvakta hur det faller ut. Enligt mitt sätt att se det så kan avlidna alkoholister mycket väl söka sig till levande 'själsfränder', sådana exempel fanns det fullt av i serien 'Det okända'. Men vi behöver inte älta saken.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

V
10/25/22, 5:14 PM
#8

#6: hej tack så mycket att du vill hjälpa mej men hur kan du kanske hjälpa mej och så för det är så mycket som har hänt och så som behövs verkligen komma fram plus som är jätte bra att veta och som bör berättas om för att du såna fall kanske kan hjälpa på rätt sätt med men då hade de varit egentligen varit bäst om vi såna fall någon kväll kanske kan prata i telefon och så för är för mycket att skriva om 😔😔😔 mvh yasmine

Mandra
10/26/22, 9:38 AM
#9

#8: Kolla dina meddelanden!

Mandra
10/26/22, 9:44 AM
#10

#7: För att en person som dött ska stanna kvar och bråka med någon som lever, så krävs att den är jordbunden, ett spöke. Det blir de som dör som inte går över till rätt sida. De fastnar mellan den fysiska världen och den andliga.
Vet du varför någon blir jordbunden?

JRSN
10/26/22, 9:55 AM
#11

#10: Så vitt jag förstår så beror jordbundenheten hos spöken på någon form av koppling till den jordiska världen, något spöket inte kan eller vill släppa. Det kan handla om bundenhet till en levande person, bundenhet till materiell egendom eller att den avlidne helt enkelt inte inser att han/hon har dött.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
10/26/22, 10:08 AM
#12

#11: Ja det handlar om något som den jordbundne inte vill släppa. Men inte så mkt personer, saker - utan det är ALLTID en kraftfull KÄNSLA inblandad, hat, ilska, stor sorg, även kärlek (i de 2 sistnämnda fallen är det ju människor inblandade - men det är känslan som håller den jordbundne kvar).
Finns ingen känsla i att vara full som är tillräckligt stark.

Att personen inte inser att den dött kan också vara ett skäl, precis som du säger.

Ytterligare en orsak är att någon håller fast en själsdel hos personen.

JRSN
10/26/22, 12:28 PM
#13

#12: Är inte helt inne på att det bara är känslor som spelar roll, men OK. Kan du definiera 'själsdel'?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Mandra
10/27/22, 3:53 PM
#14

#13: Precis som den fysiska kroppen består själen av materia. Fysiska kroppen består av fysisk materia, själen består av själslig materia (anden består av andlig materia).

Och eftersom själen består av materia, kan den gå sönder. Som att man blir av med t ex en arm, så kan man förlora en del av sin själ. Dessa delar/bitar, kallas för själsdelar.

JRSN
10/27/22, 4:30 PM
#15

#14: Aha, det låter lite som den indianska/schamanska traditionen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
10/27/22, 5:08 PM
#16

#15: Ja precis. Jag är shaman.

Upp till toppen
Annons: