Annons:
Läst 386 ggr
Unmanageable
2021-11-01 13:30

Tidigare liv.

Fråga.

Finns det någon fler som dras väldigt mycket till ett specifikt land eller kultur?
Eller någon som har en dragning mot någon specifik tidsperiod som varit?

Jag undrar bara om det blir så random för att man är fascinerad av det eller om det skulle kunna vara någonting annat?

Jag brukar inte alls reflektera över tidigare liv eller så, men på senaste har det liksom. Fastnat.
Finns det någon som tänker i sådana banor och skulle tolka in något i den "dragningen"?
Eller är jag bara ute och cyklar?

Som sagt. Jag brukar inte fundera så mycket på just tidigare liv, jag vet inte vad jag tänker om just den biten.

Hur som helst.
Tacksam för alla tankar.

Annons:
JRSN
2021-11-01 13:54
#1

#0: Hej, tror inte alls du är ute och cyklar. Jag är övertygad om att en stark dragning till länder och kulturer beror på tidigare liv och erfarenheter från den tidsperioden. Själv är jag väldigt intresserad av grekisk kultur. Jag gillar språket (även om jag inte förstår ett skvatt), är förtjust i maten och fullkomligt älskar musiken, speciellt Bozouki. Så om man har besökt vissa platser och länder i det här livet, så är det en stark indikation på att man faktiskt varit där i något tidigare liv.

Den som vill utforska tidigare liv kan förslagsvis göra det genom en s.k. 'regression', dvs med hjälp av en regressionsterapeut så försätts man i en lätt trance eller hypnos. Så småningom börjar intryck visa sig via de fem (sex) sinnena och terapeuten guidar en på resan i det förgångna.

Angelo Avramakis

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

ΝΑΧΑ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΕΣ (ΛΥΔΙΑ) "Να ΄χα χίλια μάτια" ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ: Μπουζούκι & Ενορχήστρωση 2019 - ΟρχηστρικόΜουσική: Νίκος Δαλέζιος Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος ...
  • Redigerat 2021-11-01 13:55 av JRSN
Unmanageable
2021-11-01 14:09
#2

#1: Okej, tack för svar! :)
Ja, jag har funderat lite på att gå till någon sådan, tror dock inte att det finns någon här i byn. 😄 Knappt här i kring. Men jag har inte kollat upp det heller..Känns lite läskigt också. Man har ju ingen aning om vad som skett förr.

Jag har dock inte besökt platser jag dras till. Dels beroende på ekonomi, men skulle jag plötsligt ha ekonomin för det så är jag alldeles för flygrädd för att ta mig så långt bort.. Så vet ändå inte om jag skulle göra det. Det får tiden utvisa.
Och ekonomin. 😊

JRSN
2021-11-01 16:05
#3

#2: Ja, om man bortser från ekonomin så är det ju inte så lätt att åka till andra länder idag, det är rätt kaotiskt på grund av kända orsaker. Men det är faktiskt fullt möjligt att resa enbart i tanken, hemma ifrån sin fotölj!

Det man gör är att försätta sig själv i ett meditativt tillstånd, till exempel genom att räkna ner sig själv från 10 till 1. Man kan också kombinera detta med en fråga, där man ber om att få information om ett tidigare liv som har relevans med det man upplever i det nuvarande livet. Alternativt att man får ett 'scenario' över några viktiga milstenar av det man varit med om. Enskilda liv hänger ihop i sekvenser och tillsammans ger de en bild av själens resa, i det stora perspektivet. Det finns också DVD's som kan köpas, exempelvis i andliga bokhandlar. Dessa ger en generell guidning bland tidigare existenser. Man kan se 'trender' som återkommer.

Läskigt? Ja, det kan vara lite 'spooky' någon gång, men är övertygad om att nyttan överväger eventuella nackdelar. Man 'vaknar alltid upp' om det skulle bli för otäckt eller känslosamt.

Tidigare liv

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Kreatia
2021-11-01 21:04
#4

#0: Hej 😊 jag är utbildad regressionsterapeut o jag kan verkligen rekommendera en sådan session om man vill minnas tidigare liv. Det finns förstås ingen garanti att man hamnar i minnesbilder från ett eller flera liv men det är ändå vanligt förekommande. En del hamnar i minnen från barndomen i detta liv.
Tror absolut att man kan dras till vissa platser o länder p.g.a att man har levt ett tidigare liv där.

[ghostdoggy]
2021-11-07 11:33
#5

själv dras jag väldigt specifikt till vissa platser på jorden..ryssland är ett ställe,sen native americans..där har jag dock bevis för mig själv att jag levt där både i drömmar och besök,dras även till brasiliens djungel..dock är det oupptäckt det som finns där,vilket jag samtidigt är tacksam över..dock ej besökt platserna..kommer nog troligen aldrig göra det heller..räcker med vetskapen att man varit där i tidigare liv..tror det kommer röra upp mycket minnen och känslor utöver det man redan har,träffade en tjej för x antal år sen som har minnen med mig från skottland och det var ända från 1100 talet,har träffat nåra som man har gemensamma minnen med när man börjar prata om andliga saker och ting..man bli ganska paff..man bär på en liten del i ett pussel som visar sig vara mycket större än vad man själv tror..men rädd..nej inte det minsta..är ett steg i att lära känna sig själv och ursprunget varifrån man kommer,är en del i läran av att vara på denna specifika plats

L
2021-11-07 19:13
#6

Jag Dras väldigt starkt till Ryssland och Lettland och jag vet ett tidigare liv jag levt i Ryssland som jag fick reda på via ett medium jag brukar träffa ibland.

Annons:
JRSN
2021-11-08 10:46
#7

#6: Vill du berätta något mer om ditt tidigare liv i Ryssland?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

L
2021-11-08 20:09
#8

#7 Jag levde någon gång mellan tiden innan Sovjetunionen och i början av sovjet tiden. Jag levde i alla fall ett rikt och lyxigt liv med mycket silver och bärnsten och jag var medial och visste inombords att sovjet tiden skulle komma så för att överleva så var jag tvungen att gömma alla mina rikedomar på säkert ställe så ingen skulle hitta dom och fick fly och börja ändra mitt liv och börja leva ett fattigt liv och vart bonde men var inget duktig med hur arbetet skulle utföras men hittade i alla fall en tjej och vi vart ihop och jag talade inte om för något om mitt förflutna inte ens till min fru. Och mitt nuvarande liv sa mediumet att jag fortfarande letar efter mina rikedomar jag hade i detta liv och i mitt förra liv då jag levde i lyx hade jag väldigt svårt att hantera min ekonomi och det har jag även haft tidigare med min ekonomi i mitt nuvarande liv och har idag en som har hand om hela min ekonomi. Och mediumet sa även att mitt förra liv när jag levde välbärgat liv så har jag fått i gåva att detta liv jag lever nu så har jag väldigt god ekonomi sedan 2017 och det gör att jag kan resa mycket och det är det jag lever för i detta liv. Jag vet flera tidigare liv jag levt bland annat så vet jag varför jag har fobi för svampar för har blivit svamp förgiftat i ett tidigare liv.

JRSN
2021-11-08 21:25
#9

#8: Intressant berättelse! Där ser man att händelser i tidigare liv i högsta grad spelar in på nuvarande liv. Det verkar inte ens hjälpa att man tagit itu med problemet i ett liv. Detta återkommer ändå i framtida inkarnationer, åtminstone som en kort episod. Det här med att 'släcka ut karma' är sannerligen ingen lätt sak. Men troligen hjälper det en hel del att kunna identifiera ursprunget, som till exempel i ditt fall med svampförgiftningen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Unmanageable
2021-11-09 12:16
#10

#9: Hur vet man vad det är man behöver jobba med när det gäller karma?

Tidigare har jag fått en känsla av vårt ursprung och vår plats som en enorm fridfullhet och icke-dömande plats. Full av en kärlek olik någon annan.
Där jag inte kände oro över..någonting. Som händer här eller efter detta. För att allt är precis som det ska vara.
Men sista tiden har jag fått hintar om precis det här. Som skrämmer mig så himla mycket.
Karma.
Jag vet inte hur jag ska göra för att arbeta med min karma.
Jag vill inte leva fler liv här. Jag känner mig så färdig. Jag vill bara få, vara. Så det här känns oerhört skrämmande..
Jag är så oerhört tacksam för mitt liv. Trots motgångar. Jag kan inte ha det bättre…så då kan det bara gå åt ett håll.
Jag känner att jag kommer hamna någonstans där det är så mycket värre, för att jag inte skött mig i det här, eller arbetat med Karman..eller ja, vad som helst.

Kan ni leva i det och ändå känna ro? Känna att det är som det ska?

Jag saknar så himla mycket det jag en gång kännt. Nu är jag mest rädd igen. Och det är så väldigt tungt.

JRSN
2021-11-09 14:46
#11

#10: Hej, låter som att du kommer 'uppifrån' snarare än 'nerifrån', dvs från den naturliga utvecklingscykeln. Så troligen har du, innan du föddes, gått med på att stiga ner till jorden och hjälpa till i 'uppvaknandet'. Det är dock inte självklart att du måste göra, prestera något specifikt. Det kan räcka att du endast är närvarande och delar med dig av dina energier, att du stöder din omgivning endast genom att finnas till. Men om du brinner för något som ligger dig nära om hjärtat så försök att utveckla det.

Karma är när du 'fastnar' i en viss process utan att komma vidare. Du tänker kanske; f-n, nu blev det så där igen, är det inte typiskt! Dvs, du känner igen processen på något plan men går hela tiden i samma 'fälla'. Då gäller det att du lär dig känna igen de subtila förebuden, de inledande tecknen på att en karmacykel är på gång. När du ser detta skall du välja en annan väg, inte den som kanske känns naturlig och som du brukar ta. När du väljer en annan väg i en karmasituation, då har du brutit karmacykeln.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[ghostdoggy]
2021-11-10 02:03
#12

JRSN svar säger allt..bättre svar kan du inte få..vi lever här och nu..ta vara på det och uppskatta varje situation du hamnar i,det räcker att vi bara tänker om för att bryta ett karmamönster,el förändrar sig själv lite..el står upp för något man tror på..karman kommer från olika tidigare liv..men vi ska inte tänka på det så att d utgör ett hinder för att leva här..du hamnar inte på nått värre ställe bara för vi tänker så,du har valt själv att stiga ner här,du har själv valt vad du vill lära dig,allt har blivit skräddarsytt för att du ska få den bästa upplevelsen i läran..allt har en rödlinje som du korsar för att uppnå det du ska lära dig.

jag t.ex har haft en fruktänsvärd nojja för rök och eld hela mitt liv,verenda liten tendens av att d luktar lite rök el bränt så springer jag runt å funderar på vart d kommer ifrån el ska huset brinna ner när jag sover osv blir en form av rädsla och jag varvar upp..fick för ett par år sen reda på varför det va så..så det känns betydligare lättare att hantera det..vet inte vilket århundrade jag va i men hade spetsiga träskor av nått slag,stora och klumpiga,måste ha varit nån dräng av nått slag..såg inte från 3e person el helikopter mode som jag brukar göra,utan var i själva kroppen och fick uppleva allt..fick veta att det brann i en större ladugård av ren nyfikenhet sprang jag dit,fick veta att d fått ut alla djur utom en häst..kunde höra dödskriken från hästen,var så hjärtskärande å hela byggnaden var övertänd..utan en tanke på mig själv så sprang jag in,kunde höra ropen bakom mig,ljudet inne i byggnaden va enormt hördes som ett woo ljud.tänkte för mig själv..fan jag tar mig inte ut härifrån,började känna hettan..hittade hästen som låg ner å satte mig brevid halvlutandes imot och sa nu slipper vi iallafall dö ensamma..kunde känna att ångesten hästen hade bara försvann,den gick över för mig kunde se hur min hud bubblades..sen även svart för mig..har alltid funderat över varför jag har så många hästar som följer mig och har en väldigt stor förkärlek till dem även om jag inga själv äger så har jag ett eget följe..men nu vet jag dock varför och vart det kommer ifrån..är inte rädd längre eftersom roten till orsaken är upptäckt och är en del av karmavägen..men blir fortf nojjig..lol..den hästen följer mig här,även farfars häst följer mig..och det är den mest komiska hästen,såg dock inte dom sidorna när han levde =P han gett mig många skratt som andehäst..kom ur spår igen..men hamnar man i många samma situationer så räcker det att man bryter mönstret för att d ska försvinna..finns så många på nätet som sprider skräck om det,karmat är personligt..bara du själv kan bryta det..och är kanske just det du ska bryta, rädslan av tanken du tänker på det,sätt hjärtat i första hand och skallen i andra hand

  • Redigerat 2021-11-10 02:22 av [ghostdoggy]
JRSN
2021-11-10 11:22
#13

#12: Tack, väldigt stark berättelse om hästen och branden. Jag tror vi behöver se det som har hänt i det förgångna, även om det är smärtsamt och traumatiskt. Mycket av vår ångest handlar nog om att vi har tappat kontakten med det som var en gång. Vi mår dåligt men ser inte direkt kopplingen med orsaken, vilket skapar frustration. På något sätt blir det lättare när vi 'minns' det som hände och kan lägga det bakom oss.

Tänker att de spetsiga och klumpiga träskorna kanske kom från Holland, där de har den traditionen. Men sådana skor finns kanske på andra håll.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Unmanageable
2021-11-10 11:39
#14

#12: Tack för era svar!

Jag brukar inte, eller jag har inte varit orolig senaste åren. Av orsaker. Men som sagt, det är länge sedan jag fått bli påmind om det där min övertygelse ligger så det bleknar lite. Och tvivlet kommer.
Läste någon bok om tidigare liv jag förut älskade men nu gjorde den mig bara livrädd.

Men hur har ni ens kommit fram till saker från era tidigare liv? Gör ni det på egen hand eller måste man ha hjälp med det?
Jag är allt annat än "andlig och spirituell". Jag kan inte alls mycket. Jag har det möjligtvis på insidan, men bara där. Så jag tror nog ändå inte att jag på egen hand skulle kunna göra någonting.. 🙈

Och att minnas tidigare liv, så som det mest hästen och branden. Det blir positivt för dig?
Du skrev "brukar" se ur ett annat perspektiv än att uppleva det från själva kroppen. Vilket ju gör att det låter som att du brukar uppleva liknande. Är det du själv som gör det? Får du hjälp?

Jag vet. Tusen dumma frågor, men jag vet så lite och vill så mycket.

Tack igen!

JRSN
2021-11-11 09:07
#15

#14: Intuition (till exempel om tidigare liv) är en märklig sak, för den kan ta sig olika uttryck. Ibland kan man få en direkt 'vision' av ett tidigare liv, såsom en bild, en känsla eller en dröm. Ibland kanske man läser en bok som beskriver en historisk händelse och man känner igen episoder ur innehållet. Ibland kan till och med reklam, konstverk eller saker som människor förmedlar skapa ihågkomster.

Men vill man ha konkret hjälp med att minnas så kan man göra s.k. 'regressionsterapi'. Det är inte så avancerat som det låter. Man ligger på en säng eller sitter i en stol och sluter ögonen. Terapeuten leder en tillbaka i tiden med hjälp av suggestioner eller lätt hypnos. Man berättar om det som ens sinnen förmedlar. Vill man gå djupare finns speciella hypnosterapeuter som kan hjälpa till att bearbeta svårare episoder.

Man kanske är rädd för det man kan få se eller uppleva. Men min erfarenhet är att vissheten vinner över ovetskapen. Att bara ana ett trauma kan skapa en utökad oro.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Unmanageable
2021-11-11 09:28
#16

#15: Okej..jag tänker nog oftast att om jag känner liknande så är det bara påhitt från mig själv. Livlig fantasi. Så förmodligen har jag inte kännt så, för jag har en himla livlig fantasi. Tror nog jag skulle behöva hjälp där.
Men vad jag varit med om skrämmer mig nog inte så mycket, jag tänker att det har varit. Och nu är nu. Det är mer det som ska komma som skrämmer mig. Däremot känns det nog lite skrämmande för att det är "okänt".
Så det hade vart intressant att se..om det gick. Tror också att det är givande.

Jag har dragning mot Sydamerika. Peru. Jag har ingen koppling dit. Och ingen som varit där och berättat om det. Men i många många år så har jag kännt en stor…ödmjukhet(?) gentemot landet/kontinenten. Som om det betyder någonting för mig. Att det är någonting jag värdesätter.
Och jag är sorgsen för att det är så oroligt där. Det är iallafall vad alla säger.
Vill hemskt gärna dit. Någon gång. Men skulle nog ändå inte våga flyga den sträckan..
Men det kan ju också vara det att jag är fashinerad för att det känns så främmande. Det vet jag ju inte. Alls.

För dig. Är det så att du fått till dig allt på egen hand eller har du tagit hjälp av en regressionsterapeut?
Är det svårt?
Jag klarar inte av att meditera på grund av att jag är så rörig i sinnet med stora svårigheter att slappna av. Tänker om det skulle kunna vara annorlunda hos en sådan kanske? Jag vet inte. Kanske måste jag öva lite avslappning först så att det blir lättare?

Nu ska jag sluta ställa ovidkommande frågor. För jag förstår att det är personligt hur det fungerar..Jag saknar bara folk i min närhet att prata om sånt här med så jag känner mig så ensam i mina funderingar.

Tack för svar igen!

JRSN
2021-11-11 12:53
#17

#16: Finns inga ovidkommande frågor, tänker jag. Frågan finns där för att den behöver besvaras. Men vad är fantasi då? Min tanke är att vi inte kan föreställa oss något som vi inte har någon erfarenhet av, på något plan, på någon plats, i någon tid. Fantasi är verklighet, verklighet är fantasi. Detta är tillvarons mystik. Även det materiella genereras av andliga energier.

I allt andligt arbete så är det förödande med tankar om tvivel och påhitt. En subtil bild eller tanke som poppar upp är just vad den är. Den är ett budskap från ditt omedvetna, som har tillgång till all information i det ändlösa Kosmos. Man måste lära sig lita till det som det undermedvetna förmedlar, även om det är 'dunkelt som i en spegel'. Det blir sällan klarare än så, men förmedlar en verklighet. Sen kan man behöva tolka det man får till sig, det är intellektets uppgift. Det undermedvetna levererar en 'möjlig verklighet', sen skall intellektet ställa frågan; är det som kommit fram rimligt, man gör en 'rimlighetsanalys'.

Det finns något i Sydamerika och Peru för dig, helt klart. Men det är kanske inte nödvändigt att åka dit fysiskt. Det finns massor av information på internet och i böcker. Starta förslagsvis på YouTube och sök på ämnet. Det ena kommer leda till det andra, gå på känslan.

Jag själv har prövat nästan allt som stått till buds; böcker, videor, regressioner, meditationer, drömmar, konsultationer, dock inte hypnos (ännu). Information har kommit efterhand, under flera år. Allt detta är inte svårt. Svårigheten ligger just i att inte tvivla utan förlita sig på det medvetna Universum. För intuitionens energi är just detta; en universell, oberoende, medveten energi!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Unmanageable
2021-11-26 18:48
#18

Tusen tack för att ni tagit er tiden att svara.

Jag har en fundering.
Det gäller djur och insekter.
Har djuren samma förutsättningar som vi? Har våra tidigare liv kunnat vara som en hund, häst eller insekt?
Kan vårt nästa liv vara i form av en fjäril?
Är de någonting annat eller är vi alla samma?

JRSN
2021-11-27 05:06
#19

#18: Hej, vissa grenar inom speciellt Hinduismen påstår att vi kan komma tillbaka som djur eller insekter, beroende av vår karma, våra gärningar.

Min övertygelse är dock att det finns en strukturerad utvecklingsplan med vår kosmiska resa. Vi utvecklas ständigt mot allt högre livsformer och mot högre medvetandegrader. I ett begränsat perspektiv går vi från väsen av mineralnatur mot växtväsen, andeväsen, djurväsen, människoväsen, änglaväsen och devaväsen. Varje sådan kategori har en mångfald av steg och grader, vilket definierar vad vi är ner på detaljnivå. Som människa genomgår vi en rad av olika kategorier, uttryck och gestaltningar.

Till exempel så menar jag att personligheten utvecklas genom en rad av inkarnationer. Dessutom förändras vår könstillhörighet i cykliska steg. Vi är först män i 2x7 steg. Därefter sker en övergångsfas via homo-, bi- och transsexuell läggning. Sedan följer den kvinnliga cykeln, också i 2x7 steg. Att vara ett 'änglaväsen' innebär inte nödvändigtvis att vi har vingar. I en fysisk dimension som vår så har änglaväsen endast annorlunda 'attribut', såsom till exempel att ha en utvecklad intuition och sinne för 'orsak och verkan'.

Men vår resa fortsätter mot allt högre kosmiska strukturer; som planeter, solar, stjärnhopar, galaxer och galaxhopar. Till sist sker en steglös och omärklig övergång till det minsta av det minsta; strukturer i vakuum och i elementarpartikelvärlden. Det största liknar det minsta och tvärt om.

Den här planen för utveckling kallar jag 'förvandlingscykler'. Det finns ett dokument som förklarar sambandet. Dock är det inte särskilt lätt att överblicka men man får åtminstone en grundläggande förståelse:

Förvandlingscykler - Tabell

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Unmanageable
2021-11-27 10:52
#20

#19: Oj, det var en utförlig beskrivning 😊 Tack för den!

Jag blir nyfiken på hur du kommit fram till detta och så detaljerat?

Annons:
JRSN
2021-11-27 13:39
#21

#20: Tja, det är en lång historia. 😊 Under 90-talet blev jag sjuk och tappade all kontakt med den fysiska verkligheten. Men samtidigt genomgick jag en slags 'metamorfos'. Den andliga världen öppnades upp, jag såg tillvaron ur ett annat perspektiv. Insikter och uppenbarelser kom till mig kontinuerligt. Försökte skriva ner allt men det gick förstås inte. Istället fick jag göra små nedslag i visionen. Därav bland annat den här bloggen/forumet.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[vykke]
2021-12-03 19:36
#22

Min förståelse:

Tidigare liv att hjälpa en att komma över det som tycks vara orättvisor i våra nuvarande liv. T.ex. Jag var taskig i tidigare liv, och nu i detta liv är människor taskiga mot mig. Min tanke blir kanske att det är orättvist. Men sen när jag inser tidigare liv, så ser jag att det kanske var någon karma ifrån tidigare liv.

  • Redigerat 2021-12-03 19:48 av [vykke]
JRSN
2021-12-04 17:09
#23

#22: Så kan det absolut vara, karmacykler från tidigare liv som kommer tillbaka i det här livet. Alternativt så kan det förstås vara s.k. 'hål i auran', dvs disharmoni under uppväxten som visar sig i en 'läckande' aura. Demoner och andra osaliga väsen kan därigenom ta sig in och orsaka skada. Detta går i så fall att åtgärda men kräver att man analyserar sina livsmönster för att se om man, omedvetet, släpper in onda krafter. Det kan vara svårt men absolut inte omöjligt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Unmanageable
2021-12-04 17:18
#24

#23: Oj. Nu behöver jag fråga mer. Demoner och andra osaliga väsen? Vad kan det vara för något? Det har jag också funderat på en del…

JRSN
2021-12-04 20:03
#25

#24: Hej, det finns förstås en hel uppsjö med 'osaliga väsen'. Men de mest frekventa är ändå jordbundna andar (gengångare) och demoner. Här är en artikel hur man kan skilja dem åt: Demoner eller andar

Sen ett par artiklar om demoner, som orsakar mycket trubbel och lidande i världen:

Demonernas natur

Demoniska formskiften

Demonutdrivning

Ha en fin kväll! 😊 🌿

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
[vykke]
2022-01-30 02:28
#26

Buddhister tror ju på tidigare liv. Jag tror det kan stämma. Varför föds vissa med talanger och andra inte? Kan vara gener dock. Dock tror jag också att vi alla har något att ge

  • Redigerat 2022-01-30 02:30 av [vykke]
JRSN
2022-01-30 09:25
#27

#26: Jag tror också att olika livstider 'hänger samman'. Dvs det finns en 'röd tråd' som vi följer genom olika livstider, ett sammanhang.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
[vykke]
2022-02-02 23:43
#28

borttagen kommentar

  • Redigerat 2022-02-02 23:49 av [vykke]
Upp till toppen
Annons: