Annons:
Etiketterandarparanormaltinformationspöken
Läst 98 ggr
amanda<33
2021-10-15, 18:52

Uppdateringar ;)

Tänkte bara skriva lite vad som har hänt här (:

Idag har jag sett som en svart fågel flyga i hallen och i köket, så intressant men VÄLDIGT läskigt.

Annons:
JRSN
2021-10-15, 20:40

#0: Hej, det var knepigt! Kan du berätta lite mer? Var du vaken eller drömde du? Hur såg fågeln ut i övrigt och fick du något 'budskap' från den? Vad tror du själv att synen av fågeln betyder? Varför flög den just i hallen och i köket? 🐦

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

amanda<33
2021-10-16, 10:34

#1: det var som en skugga som flög runt i form av en fågel. jag var vaken. den var helt svart och ganska liten. hallen tror jag det var just för att det är så långt men sen köket vet jag inte.

JRSN
2021-10-16, 17:46

#2: Jättesvårt att svara på. Det kan ha varit en mänsklig ande som tagit en fågels kropp (djurhamn). Schamaner kan ibland ikläda sig ett djurs gestalt för att lättare kunna förflytta sig i andevärlden. Sen finns det förstås även djur som dött och fortsätter en tid som spöken. Det du sett kan även vara ett s.k. 'platsminne', dvs ett 'känslominne' som etsat sig kvar från tidigare. Det är då inte en ande i vanlig mening utan själva platsens minne av någon händelse. Exempelvis kan en grav ha funnits där och en fågel, kanske korp, har blivit knuten till platsen. Möjligheterna är många. Slutligen så kan fågeln ha en symbolisk betydelse för dig, lite beroende av vilken typ av fågel det var och hur den flög.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

amanda<33
2021-10-16, 18:08

#3: oo

Upp till toppen
Annons: