Annons:
Läst 169 ggr
G
2021-10-05 23:42

Hemsökt som person?

Hej!
Vet inte vad mitt inlägg går under så startar denna tråden.
Jag har fått höra sedan barnsben att allt möjligt slutar att fungera runt mig tex som en lampa, cd-spelare mm. En gång en bil med mig och min pappa i.
Dom skojar om det men med visst allvar.
Själv kan jag inte se spöken men om jag känner en närvaro får jag en bild i huvudet av hur den/det ser ut.
Detta har nu blivit så stort och jag känner mig som en levande portal tidvis.
Under alla mina 39 år har det varit ett återkommande väsen som känns oerhört obehagligt och människor oberoende av varandra har sett "henne".. Min pojkvän såg en kvinna äldre än mig men med mitt utseende och någonstans förnimmar jag att "saken" växer/lever på mig.
Låter lustigt Eller hur?
Men på sista tiden när jag känner av "henne" och hör vad hon gör så nämner folk i min omgivning att det är som ett rökmoln vid min sida, och det känner jag mig lugn av. En beskyddare? Min morfar dog just. Eller är det ett varsel att "hon" kommit närmre och det vita molnet/röken skyddar mig?
"Hon" har alltid fått mina pojkvänner att bli halvt ihjälskrämda och nästan alla tror att jag har en demon efter mig.
Jag vet att jag har någon efter mig men vad och vem?
Finns det någon som kan relatera till något liknande?
Har alltid haft mardrömmar, vaknar ofta vid tre-fyra på natten, höga ljud av dörrar som knarrar, lampor som släcks/tänds, fotsteg, beröring men läskigast av allt sångliknande lååååg röst som får håret att resa på sig.
Är faktiskt rädd så förlöjliga gärna inte mitt inlägg.

Annons:
Donnas Matte
2021-10-06 00:54
#1

Jag känner igen mig enormt mycket av det du beskrev.
Detta har förföljt mig sedan jag var bebis. När jag foddes så vart jag döpt på en gång för jag skulle inte överleva. Jag dog. Men sen återupplivade dom mig igen. Under min uppväxttid så såg jag döda människor och kallade dom för monster. Elektriska saker gick ofta sönder men då såg vi inte sambandet. Min första kärlek var skeptisk när vi flyttade ihop och skulle köpa en stereo, han menade att det var meningslöst eftersom den ändå går sönder. Vi köpte den ändå men efter några månader så gick den sönder. När jag tog en powerwalk för några år sedan så hände det nästan varje gång att en gatulampa slocknade när jag gick förbi. Em gång så slocknade tre stycken efter rad när jag gick förbi. Under min uppväxt så fick jag bränna näsan för jag blödde ofta näsblod och det kom alltid när jag kände av närvaro. Min mamma kunde inte se koppling då men idag gör hon det. Hon trodde att jag fantiserade när jag skrek och var helt panikslagen. Idag så tror vi att jag har fått med mig något från andra sidan då när jag dog. Jag har också varit med om 5 bilolyckor och en mc-olycka och en bussolycka och ramlat från ladugårdtak som var 7 meter men det enda som syns är ett litet är mellan ögonbrynen. Jag kände mig nästan odödlig ett tag i tonåren. Överallt där jag har bott så har det spökat, även här hemma. Har massa inspelningar mest på röster som pratar med mig. Men bör sägas, dom har blivit inspelade när min rörelsedetektor har gått igång ( jag har en inomhuskamera). Sen har jag inte hört det förrän jag har tittat på filmen. Idag har jag lärt mig att leva med det hela, förr kallade jag min mediala förmåga för en förbannelse för jag var så rädd för allt som hände runt mig. Idag har jag en stark medial sida som har utvecklats och siar även saker i framtiden. Är även empatiker. Får jag fråga hur gammal du är?
Har du varit till ett medium någon gång och försökt ta reda på vad det kan vara?

Hoppas att du vill svar på det, sen kan jag säga vad jag tror det kan vara.
Men vill först lugna dig, det är absolut inget som vill dig något ont.

Ett glatt hjärta lever längst - Shakespeare

G
2021-10-06 05:21
#2

#1: Tack för svar! :)
Jag kan börja med att skriva att jag är 39 år gammal.

Oj vad liknande saker vi varit med om. Vet du vad det är du fått med från andra sidan?
Dom sa samma saker om mig som bebis när jag låg i magen men jag klarade mig fint ut.
Olyckor har blivit en del av vardagen lite men det jag inte fick med i första inlägget var just när jag kom hem med min son från BB, då föll saker efter mig när jag bar honom som tex en garderobsdörrar som lossnade, fick nästan en kökslucka i huvudet mm.
Då tog vi faktiskt in en kunnig person som sa att jag hade en ganska obehaglig följare och sedan ett litet gäng helt ofarliga men han hjälpte mig bli av med alla fast sa att jag antagligen kommer få tillbaka den som ger sig på mig och hon kommer och går under åren. Han sa då också att han skulle ge mig energi för "hon" tagit all min.
Är inte rädd för de övriga som sagt utan bara den som ger mig rysningar så tar tacksamt emot det du tror :)

G
2021-10-06 05:33
#3

#2: och skulle du möjligtvis också veta vad det lilla vita rökmolnet är som rör sig vid mig skulle jag bli glad :)

Kan du spå någon såhär? Tex mig som du aldrig träffat?
Tänker om du kan på något vis finna ut den "onda kvinnan" för jag ser henne inte som mänsklig, mer som något som vill ta över mig.

JRSN
2021-10-06 09:08
#4

Mycket har redan sagts i den här tråden. Men skulle vilja lägga till ett par saker, framför allt i fråga om att identifiera problemet och åtgärda det.

Det är många olika fenomen som kan orsaka elektrisk aktivitet i ens närhet. Generellt kan man säga att det har med den eteriska 'känslokroppen' att göra. Känslokroppen består (enligt mig) av elektrisk plasma och är en av människans sju gestaltningar, betingade av olika typer av materia/energi. Obalans i känslokroppen kan framkalla störningar i elektronisk apparatur som är i närheten. När det gäller s.k. 'SLIders' (streetlight interference), så kan det vara blockerade känslor som byggs upp och, till sist, ändå måste ta sig ut. Om känslorna inte kan ventileras på vanligt sätt så kan de manifestera sig via det andliga fältet.

Men sen finns det förstås väsen som, av olika skäl, vill stöka med människor och 'koppla sig' till dem. Det är dels jordbundna andar, dvs avlidna som dröjer sig kvar på jordplanet och inte kan eller vill uppsöka det vita ljuset på 'andra sidan'. Dels är det s.k. 'demoner', vilka är oformliga väsen av elektrisk plasma som lever av människors utlevda känsloenergier. Demonerna är inte finkänsliga utan kan provocera och manipulera människor så att mer känsloenergi frigörs; ilska, rädsla, frustration, vanmakt etc. Det gäller alltså att ringa in problemet för att se var man skall sätta in åtgärderna. Dock kan det förstås vara en kombination av orsaker.

Här är ett par länkar som kan vara till hjälp:

Demoner eller andar

Vikten av personligt skydd

Poltergeist - Bullerandar

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Donnas Matte
2021-10-08 08:07
#5

#3: Förlåt för sent svar. Jag glömde också berätta att jag har även haft utomkroppsliga upplevelser. Har även haft 7 dagars drömmer flera gånger. Alltså att drömmen fortsätter natten efter , som att läsa en bok.
Jag gick till ett medium när jag var i 34 år alltså för många år sedan. Hon var utbildad hos Terry Evans Hon och jag satt och pratade en stund men hon ville inte veta om mina upplevelser utan hon ville känna av mig först.
När hon var klar så sa hon att jag har med mig min förra man från tidigare liv. Han är sioux lakotas indian. Du har levt som indian i 3 tidigare liv. Du har många skyddsänglar runt dig ( om man ör gravid kan en kvinna ha upp till 3 skyddsänglar men man kan ha även fler). Men jag var inte gravid då. Hon sa även att min syster har levt med indianerna och hennes skyddsängel var min fd ( skriver fd eftersom jag lever ett annat liv idag ) mans bror . Men oftast när man får med sig något från tidigare liv så är det heller inte ovanligt att man kan få med sig sin tidigare mamma eller pappa Hon berättade även att änglarna sa att jag i framtiden kommer hjälpa andra , vilket jag idag har gjort. Både människor och andar.
Det där med att skåp och lådor går sönder upplevde jag mer när jag var yngre.
Idag är jag sjuk så det blir mest andar jag hjälper. Du kan väl skicka mig ett PM så kan vi skrivas mer där.

Ett glatt hjärta lever längst - Shakespeare

Upp till toppen
Annons: