Annons:
Etiketterdemonerandarparanormaltfrågoronda-andarmörker
Läst 261 ggr
Buala
2021-07-02 11:40

Mörk svart figur utan känslor . Iakttar och studerar mig.

Söker svar på den mörka skepnaden av en man som följt mig sen barn.
Jag har alltid kunnat läsa av människor till deras styrkor och svagheter. Analyserar de att de är som jag känner personen. Blottar de helt o många blir känsliga men vissa upplever traumatiska händelser i sitt liv som gör de arga.ofta möter jag på personer som delar med sig av deras mörkaste stund i livet. Många saker så hemska att mina tårar rinner. De bara slänger ur sig de som att de har ett starkt behov att dela det med mig. Detta är personer jag nyligen träffat o bara sagt få meningar till.. Jag har alltid kunna läsa av energin i ett rum. Till bilder i huvudet av anden och även dess känslor.
Tex: i min mammas hus är de en familj på 3 som gillar att iaktta våra familjemiddagar.
Sonen är ca 25 år väldigt lugn men hjälpsam. Mamman är nyfiken glad o känslan av godhet. Pappan har lite liknande känslor som mamman men inte lika starka. En hårt arbetande man troligen bonde.

Sen har vi en till energi som håller sig vid pelaren i vardagsrummet. Han är bara en pojke som inte gillar barn. Då alla barnen i vår familj känt av hans elaka närvaro. De kollar ofta bakom sig när nån försökt putta dom o sagt - SLUTA!!

Men igen till denna mörka man utan känslor varken mörkt eller ljust. Han är något annat än en vanlig ande. För han iakttar mig som att han studerar mig. Hoppas någon kan ge mig svar eller upplevt han oxå.

Dianabuala

Annons:
JRSN
2021-07-02 13:07
#1

#0: Hej, det var lite knepigt. Det kan, som du förstår, vara ett antal saker. Det första man tänker på är att de är en skyddsängel, om dock i lite osedvanlig form. Detta eftersom anden funnits med sedan barnsben. Vet du något mer om den mörka anden, förmodar inget eftersom du inte nämnt något. Annars kan man möjligen känna igen 'karaktärsdrag' och specifika platser som anden föredrar att vistas vid. Likheter med avlidna anhöriga etc.

En annan möjlighet är en sedvanlig 'platsbunden ande' som dock är mycket sluten och inbunden. Frånvaron av känslor skule möjligen kunna peka på en narcissist, en vilsekommen präst (rätt vanligt) eller liknande. Kanske vet du något om platsen där du är och dess historia?

Sen har vi möjligheten att det är en utomjordisk entitet (typ 'de grå'). Dessa tycks ofta bara stå på ett ställe och observera. De grå sägs vara minst till hälften maskiner, kanske en talande indikation eftersom känslolöshet finns med i bilden. Möjligen har de då dig som en 'klient' som de följer, i vissa syften.

Sen finns det ju demoner. Dessa brukar dock undvika att visa sig som en gestaltning, om de kan undvika det. Demoner brukar 'stöka med psyket', framkalla depression och liknande. De besätter människor och tar deras känsloenergi, som är deras 'föda'. Demoner är 'klistriga', svåra att bli av med och försöker om möjligt sabotera människors liv.

Det var ett litet 'axplock', kanske är det något som du känner igen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Buala
2021-07-02 13:25
#2

#1: tack för svaret.
Som du skriver så känner jag ingen känsla av något slag. Inga bilder inget. Tomt. Och figuren ser jag ju bara som en energi i bild. Svårt att förklara. Men de är alltid så jag ser de andliga. Kan känna av vem som står i hörnet tex. O va den har för känsla o hur den ser ut o typ ålder o kön. Men denna man är helt neutral. Ger ett obehag då de är iakttar. Känslan jag får är att de är en budbärare för nån må ju få infon av de han studerat.

Dianabuala

Buala
2021-07-02 13:31
#3

#1: glömde. Min mamma är den som sagt till mig när jag nämnde figuren. Att den följt mig genom livet. Har pratat med munkarna som inte heller har svar. De ser energier runt mig och när jag var i Thailand så titta folk hela tiden bredvid mitt huvud.

Dianabuala

JRSN
2021-07-02 13:46
#4

#2: Det som jag spontant tänker på är nog faktiskt en av 'de grå', dvs en form av android som rutinmässigt följer dig. Har du några 'minnen' eller drömmar som har med rymden, Ufo, andra planeter att göra? Upptagningar av din 'eteriska' kropp till farkoster mitt i natten och liknande? Om så skulle vara har de nog rutinmässigt raderat minnet, men fragment kan finnas kvar som 'läcker igenom' minnesbarriären. Vad tror du?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Buala
2021-07-02 13:52
#5

#4: intressant! Jag har knappt nå tydliga minne från barndomen. Brukar ha sleep paralysis livliga drömmar som jag kan styra rätt bra. Men just andra planeter o så kan jag inte ha nå minne av. De var ju som mest när jag var gravid då var allt mycket mer intensivt.
Min son föddes utan fördelsemärke o inom buddismen så är de hans första liv. Även han är känslig som mig. Så antingen ängel som vänta på min sons födsel eller grays.

Dianabuala

JRSN
2021-07-02 14:04
#6

#5: Skickar svar via PM. 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
skina
2021-07-05 11:11
#7

Jag får besked att du ska stärka ditt eget skydd, du är för öppen.
Den lilla enkla ljusmeditationen jag har berättat om många gånger i forumet är oerhört effektiv, särskilt på sömnparalys, som vetenskapen kallar det, jag säger påhopp när du sover.

Änglarna visar mig hur du sätter upp en hand mot skepnaden och stoppar den/skärmar av den. Du ska möta den med ointresse, ge den inga energier.
Uppför dig som att det är en otrevlig kollega på jobbet som du helst inte vill prata med alls.
En schaman kan hjälpa om du behöver men se till att du isf anlitar en riktig med bra rekommendationer.

Den lilla ljusmeditationen. Visualisera att du ligger och solar varje kväll innan du somnar. Känn lugnet och harmonin och hur solljuset omsluter hela sängen.
Du kan visualisera att det blir vitare, blir som en bubbla kring sängen och rent av med långa vita taggar på. Det gör inget om det bara blir 1 minut innan du somnar lr 5 minuter, att du gör det ofta är viktigare.

Sen finns det en uppsjö saker man kan göra för att stärka sin aura, bara att googla :) Gå barfota i havet är väldigt bra för att rena och grunda sig också:)

"Du kan, nedvärdera inte din egen styrka", säger de till dig :)

Tillägg. Jag får känslan av att det är en "grå", inte ljus och inte mörk. En energi parasit som har dragits till dig för att du är ljus och stark och läcker din energi som ett såll. Men det är bara min egen känsla jag får.

  • Redigerat 2021-07-05 11:18 av skina
NiklasTyreso
2021-09-11 02:44
#8

I spiritismen säger de att de Stänger ner kontakten med andevärlden.

Inom häxkonster sätter man beskydd (amuletter etc) mot oönskade kontakter.

Jag ber Gud avvisa andar när jag ska sova och det funkar för mig.

Buala behöver nog hitta sitt sätt att avvisa de hon inte vill ha kontakt med.

Upp till toppen
Annons: