Annons:
Läst 174 ggr
F
2021-07-02 10:28

Hjälp!

Hej
Jag behöver bevis på att det finns en andevärd.
Håller på att bli knäpp och har bara träffat på medium som ger tolkningar som skulle kunna vara sanna men likaväl inte.
Hjälp mig!
Bara ett enda bevis som kan göra mig lugn.
Jag betalar gärna men det ska vara 100%.
Hjälp!

Annons:
JRSN
2021-07-02 11:04
#1

#0: Hej, jag förstår inte riktigt behovet av att erhålla absoluta bevis. Allting som har med andevärlden att göra är 'subtilt'; drömlikt, undanglidande, mystiskt. Andevärlden är som en dröm om natten, den kan vara klar och omisskänlig men när vi vaknar är den borta. Vi kan komma ihåg drömmen men den går inte att återkalla, du kan inte bevisa att du hade den.

Jakten på 'bevis' är en katastrofal infallsvinkel när det gäller andevärlden. Den är till 100% verklig men har fundamentalt andra naturlagar när man jämför med den fysiska världen. Läs inlägget Andevärldens naturlagar för att få en generell bild av hur andevärlden fungerar.

Ett oslagbart sätt att få en direkt upplevelse av andevärlden är dock att erhålla ynnesten av en s.k 'Ut-ur-kroppen-upplevelse'. Denna erfarenhet utplånar i ett slag ev. rädsla för döden och ger en omedelbar känsla av att medvetandet är mer än bara vår materiella kropp. Ett problem är dock att en UKU är svår att framkalla på viljans bud, även om det är möjligt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
F
2021-07-02 12:09
#2

Ja men ibland så behöver man mer än så

JRSN
2021-07-02 12:20
#3

#2: Som när då, tycker du? I vilka situationer?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

F
2021-07-02 13:00
#4

När man kanske är väldigt vilsen eler ledsen.
I mitt fall vill/kan jag inte säga mer.
Det är ok att du tycker som du tycker. Tyvärr behöver jag mer.

JRSN
2021-07-02 13:12
#5

#4: Jag förstår. Då kan jag nog dessvärre inte hjälpa till. Men hoppas att du finner vad du söker! 🌼

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

F
2021-07-02 13:42
#6

#5: Tack ändå!
Jag behöver inte se beviset fysiskt utan jag vill att någon berättar något för mig som dom absolut inte kunde veta utan att ha varit i kontakt med någon av mina avlidna nära😻

Annons:
JRSN
2021-07-02 14:00
#7

#6: Tror att jag förstår nu. Du har antagligen förlorat någon närstående och vill ha ett tydligt tecken på att denne är med på 'andra sidan'. Men du är en smula skeptisk till medier och liknande och vill ha ett mer konkret exempel på att det är just din närstående som är där.

Problemet här är just ditt tvivel. Din skepsis (eller vad vi skall kalla det) skapar en slags andlig 'mur' omkring dig. Ingen kommer in och ingen kommer ut. Men om du skall ha en möjlighet att faktiskt nå den du söker så måste du, med nödvändighet, 'öppna upp', släppa på tvivlet.

Det finns en del metoder att själv ta kontakt med andevärlden. De beskrivs bland annat här: Kontakt med andra sidan

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
skina
2021-07-05 10:54
#8

Jag håller med JRSN.

Det går liksom inte att beställa, som en postorder.
Känslorna och den personliga utvecklingen styr kontakterna också, både om man försöker själv lr går till ett medium.

Om man jämför med att man sitter och pratar med en människa som sitter bakåtlutad med armarna i kors respektive att man pratar med någon som lutar sig fram.
Så kan man jämföra om man är skeptisk och stängd och går till ett medium, det blir oerhört mkt svårare för dem.

Om man ska försöka själv så kallar man med kärlek och harmoni. Men det tar ett tag att lära sig det, oftast, så då är det kanske lättare med ett medium.
Men fokusera på att vara öppen känslomässigt även om du inte avslöjar saker med ord.
Men man kan ju styra mediet rätt om de ser saker men hamnar fel, t ex så såg ett medium jag var vid stora berg och gissade på Grekland och så rättade jag med Spanien.
De är ju trots allt bara människor och ska tolka vad de ser.

Försök att inte så desperat söka bevis utan lugnt invänta att de kommer, då sänder du ut en bättre energi.
Lycka till :)

  • Redigerat 2021-07-05 10:55 av skina
Upp till toppen
Annons: