Annons:
Läst 188 ggr
R
2021-04-18 09:15

Dotter - demon?

Hej!
När min dotter var bebis var vi och hälsade på i något gammalt hus som vänner till oss hyrde under sommaren. Jag kände direkt att detta inte var något vänligt ställe.
Det hände något på natten med min dotter när vi sov på vinden och jag har sedan dess undrar vad.
Nu är hon över 20 år och mår väldigt dåligt och beter sig underligt och väldigt destruktivt.
Hon har länge haft problem men de eskalerar nu. Självklart utreds hon. Men jag kan inte släppa tanken på om någon demon tog sig in i hennes kropp som bebis?
Vad tror ni? Vad skall jag göra?

Annons:
JRSN
2021-04-18 10:25
#1

#0: Hej Räkan! Man ska förstås vara lite försiktig med slutsatser vad gäller demonisk inblandning. I första hand bör de vanliga problemområdena utredas i fråga om eventuella kroppsliga orsaker; vitaminbrist, ovanliga sjukdomar, överkänsligheter etc. Sen bör man också undersöka om det kan handla om psykologiska komponenter av något slag. Först i sista hand kan man börja gå in på det andliga området.

När det gäller det andliga området så finns det i stort sett två huvudområden. Det ena är 'sedvanliga' spöken eller avlidna anhöriga som kan ha ett positivt eller negativt inflytande. Det andra handlar om demonisk inverkan, som tar sig lite annorlunda uttryck. Om de rent materiella aspekterna redan har undersökts så är det kanske en god idé att kontakta ett medium som kollar upp saken. Man kan då erhålla en god fingervisning om vad det hela handlar om, och sedan gå vidare.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

R
2021-04-20 15:50
#2

#1: Stort tack för feedback!
Vet ni någon med bra erfarenhet och renommé?

JRSN
2021-04-20 17:21
#3

#2: Hej, beror förstås lite på var du bor. Om du vill kan du börja med Mediumkartan som är sorterad efter orter. Sidan är nog dessvärre inte helt uppdaterad, ska försöka kolla upp det vid tillfälle.

Hoppas den kan vara till hjälp. Vilket medium man anser är bra beror väldigt mycket på personkemin. Men var beredd på att inte få napp omedelbart, man kan behöva leta sig fram lite. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
skina
2021-04-28 13:41
#4

Om du vill kan du skicka en bild på henne på PM till mig så ska jag se om jag kan läsa av något.

Men jag behöver en mycket klar bild, där man tydligt ser ögonen. Och hon ska helst vara avslappnad och för sig själv. Inte vara påverkad av energin från andra eller från en omgivning, utan mer neutral, bara för sig själv.

Jag är inget proffs och tar inte betalt, men lämnar heller inga garantier :)

Tillägg.
Generellt är det mycket sällan som någon demon kommer in i en människas liv, som jag ser det.
Man ska ha en rejäl otur om man råkar ut för en utan att man har sysslat med mörka aktiviteter.
Men det finns ju en uppsjö med andra energivarelser också, allt är inte demoner.

  • Redigerat 2021-04-28 13:45 av skina
[ghostdoggy]
2021-04-30 02:15
#5

Se dock till att du får hennes dotters medgivande att läsa av bilden,el att hon själv skickar bilden till dig..vi ska inte läsa av andras kort om d inte själv vill det.

Upp till toppen
Annons: