Kodnamn 'Corona'?
Hur ofta varnas det för katastrofer innan de sker? Aldrig, skulle jag nog vilja säga. I regel så händer bara något dåligt och destruktivt; därefter diskuteras saken. Med Coronaviruset är det något annorlunda; ett fåtal fall av smitta "påstås" ha dykt upp. Men innan någon ens sett en sjuk person med egna ögon så har nyheten redan kavlats ut med råge. Hysterin blåses upp bortom alla proportioner; med ens är samhället, hela världssamfundet, immobiliserat.
Fysiskt eller psykiskt virus?
Vad vet vi egentligen om Coronaviruset, inte mycket. Av allt att döma verkar det bara vara ett i raden av alla virus som, sannolikt, på metodisk basis planteras ut i samhället av läkemedelsindustrin. Inga förkylningar och influensor - ingen profit! Förkylningsvirus är en del av ett, mycket lyckat, företagskoncept. Mycket stora pengar är inblandade. Om orsak och verkan ifrågasätts så kan läkemedelsbolagen kontra med advokater av toppklass. Nej, den här speciella typen av massmedial skrämselpropaganda har troligen andra orsaker och tjänar ett helt annat syfte.
Kosmisk orosfront
Vad händer där ute i rymden, finns det en oro om något stundande event? Sanningen är att information om kometer, asteroider och främmande himlakroppar är mycket begränsad. Organisationer som NASA förmedlar endast sparsmakade uppgifter, suddiga bilder och ointressanta resonemang. Vem bryr sig om vad som händer tusentals ljusår från jorden, det är vad som händer i vår omedelbara närhet som är intressant. Det pratas om Marssonder hit och jordlika planeter dit. Men det enda som visas är 'konstnärers tolkning' (artists renditions), inga reella och högupplösta bilder.
Att förhindra upplopp
Vad skulle hända om något objekt från rymden på ett påtagligt sätt influerade livet på jorden? Det skulle troligen bli en hel del kaos och oordning bland massorna. Konceptet 'oordning' är närmast ett skällsord för eliten. Det innebär kaos, brist på kontroll och risk för - uppror mot makten! Hur förhindras det på bästa sätt, kanske man resonerar. Undantagstillstånd, javisst! Men oj då, detta kan ju i sig leda till revolter mot de styrande. Finns det kanske något mindre uppseendeväckande som ger samma resultat? -Javisst, en påhittad pandemi kan ge exakt samma effekt!
Kodnamn 'Corona'
Kan det vara så att namnet 'Corona' i själva verket är en 'kod' för eliten, de utvalda? Är det ropet som manar till att samla ihop sina närmaste och, under ordnade former, uppsöka redan etablerade uppsamlingsplatser? Har de utvalda redan 'bokat plats' i underjordiska bunkrar med mat, skydd, förnödenheter; till och med underhållning? Varför fortsätter man kalla viruset 'Corona', trots att det endast är ett samlingsnamn för en viss virustyp. Borde inte detta virus kallas 'Wuhan' eller liknande? Nej, namnet kan vara valt för att spegla en helt annan verklighet.
Antågande kraftfält
En stjärna är i antågande, solens tvilling. Den är obenämnd i pressen, känd endast i myter och religiösa skrifter. Det är en tung stjärna men med oansenligt omfång. I sitt följe drar den med sig en mångfald himlakroppar. Bibeln kallar den 'Härskarornas herre'. Den omger sig av ett kraftfält, en 'corona' av medföljande asteroider. När denna kropp drar fram genom solsystemet sker en jordbävning och meteoriter faller från himlen. En tsunami kan komma att dra fram. Hamnstäder kan drabbas i större eller mindre omfattning. När sker allt detta? Vi vet ingenting säkert.
Myt eller verklighet
Bör man ta någon hänsyn till rykten som inte är bekräftade från 'officiella kanaler'? Det är upp till var och en. Borde man inte kunna lita till att myndigheter varnar om potentiella hot? Detta är mycket osäkert, som sagt så avskyr myndigheter allt vad upplopp och oroligheter heter. Således liten chans att bli förvarnad vid fara. Dock kan 'antydningar' om kommande skeenden presenteras. Detta görs faktiskt redan kontinuerligt genom böcker, serier, reklam och biofilmer. Antydningar förresten, ofta visas kommande scenarier upp rakt på sak. Mycket katastroffilmer blir det!
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2020-12-28, 20:03 av JRSN

#1 Sorgligt eller inte. Vänligen placera inte sajten i ett fack. 'Corona' är namnet i folkmun. Media har börjat använda denna benämning vilket har etablerat uttrycket.
Läs mer om konspirationsteorier.
……………………………………
#0 Jag har gått i liknande tankar som dig och jag har försökt se det här ur världslig synvinkel men det är omöjligt med den andliga medvetenhet som vi har och allt politiker,läkare och alla andra förståsigpåare säger ger jag inte ett öre för den trovärdigheten raserades totalt med det här. Jag ville tro men nope det här är så mycket båg och lögner från etablissemanget.
Vi kan läsa att man nu vill skapa en flockimmunitet bara det säger en hel del om att det planterats ut, läkemedelsföretagen trånar efter våra pengar och ju sämre hälsa desto mer stålar.
https://www.expressen.se/nyheter/strategin-lat-manga-smittas-i-lagom-takt/
Med andra ord gör folk sjuka, vad är det här för inställning bara kontroll och tjäna mer pengar på oss samtidigt som ju mer gift kroppen får ju mer skada tar den och det banar väg för andra sjukdomar och ekorrhjulet är i full snurr och medicinträsket ett faktum för många som sen inte tar sig ur.
Kina vet vi är oerhört kunniga på alternativa metoder men även det ska krossas,slås sönder för vi kan ju inte ha friska sunda människor då förlorar världen pengar.
https://www.expressen.se/nyheter/kinas-botemedel-mot-covid-19-en-ortsoppa/
Allt är så planerat som det bara kan bli, först vill man inte tro det men snabbt ser man under den här utvecklingen det är båg och lögn hela vägen .
Sen den här masshysterin som blir där folk blir rädda den är hemsk att bevittna och här måste vi ta det lugnt och använda sunt förnuft. Jag har en anhörig som är livrädd och hon vågar inte ens gå ut så ska det inte vara att folk skräms så mycket så dom inte vågar lämna sina hem 😕
Själv känner jag bara lugn med alltihop och resonerar som så att råkar jag ut ja då håller jag mig hemma för att undvika att smitta andra mer än så kan vi inte göra och vi ska inte sluta leva däremot ta vårt ansvar men nu vill man ha slut på det också som var så viktigt nu ska så många som möjligt smittas under "kontrollerade former" jo tjena jag tror inte på något som dom säger mer för det här är medveten handling allt för att få oss fast i etablissemangets klor.
Puh jag känner att jag laddar och blir arg så nu ska jag lugna ner mig med lite kaffe 😎

#3 Skönt att se att inte alla dras med i den kollektiva galenskapen. Man tänker lite på uttrycket; 'sila mygg och svälja kameler'. Dvs först kommer ett antal influensor och förkylningar där man totalt däckas i 3-4 veckor och knappt repar sig. Inga speciella åtgärder från myndigheter. Nu senast anländer Coronaviruset med relativt milda symtom, och hela världen skall sättas i karantän! Proportioner?
Det hela känns lite som ett psykologiskt experiment. På nyheterna nyss så tycktes det som att Kinesiska myndigheter plötsligt bara har blåst av hela pådraget. Bilder visades på läkare som en efter en drog av sig ansiktsmaskerna. Faran över, kom och köp kinesiska varor igen? Det kanske börjar svida lite i den kinesiska plånboken?
Ja, kaffe är gott! 🙂
……………………………………
#4 Ja, jag börjar också att undra, särskilt kring detta med att Kina plötsligt, åtminstone enligt media, liksom avblåser viruset och att nu gäller business as usual i landet?! Det är det absolut konstigaste i hela historien. Rent logiskt sett så borde Kina fortfarande ha en sjukdomstopp med tanke på utbredd fattigdom, generationsboendekultur och att de är så många. Om vi jämför med hiv-pandemin, så borde den ha renderat samma åtgärder som idag? Om hiv visste vi ju ingenting på 80-talet. Vilda gissningar och prat om att det var homosexuella mäns och mörkhyade personers ”fel”. Idag är det mest unga flickor som smittas av hiv. #1 Det här är en sajt där flera av oss tar del av och diskuterar både vetenskaplig och annan forskning kring fenomen som kan handla om upplevelser och konklusioner, vilka kan uppfattas som surrealistiska för en del och högst påtagliga för andra. På den här sajten är taket högt för diskussioner där ingen dömer den andra för deras uppfattningar, tro eller misstro. Betoningen ligger på diskussion och inte dissande.
SARS-CoV-2 är viruset som benämnts "nya coronaviruset".
SARS-CoV-2 orsakar sjukdomen COVID-19, som Trump år 2017 av misstag råkade (?) skriva på twitter i form av - Covfefe (wiki). Event 201 är "övningen" där ett coronavirus sprids i lungorna på människor under John Hopkins regi, några veckor innan SARS-CoV-2 släpptes löst.
"corona" är lätt felstavat anagram racoon, som i Raccoon City (Wuhan), där ett T-virus släpptes ut (wiki).
Gematria, helbokstav:
corona = 3 + 15 + 18 + 15 + 14 + 1 = 66, dvs 33 + 33 (Frimurarna och Illuminati)
Gematria, enkeltal:
COVID = 3, 15, 22, 9, 4 -> 3 + 1 + 5 + 2 + 2 + 9 + 4 = 26, dvs 13 + 13 (Frimurarna och Illuminati)
Gematria, chaldean (wiki):
SARS CoV = 33 (Frimurarna och Illuminati)
1# tycker inte du ska se detta inlägg som 100 % fakta ! Men du ska öppna dig å tänka efter varför alla länder gör som de gör ! Finns inga bevis på att detta är värre än den vanliga influensan, jag vet att du är en smart människa ! Men om man tänker lite annorlunda, så kan det faktiskt ligga nått annat bakom eller hur !? Önskar all lycka ! 🙂

#6 Intressant, och lite läskigt. 'Makthavarna', som jag kallar dem, har någon slags mani att de måste förvarna om alla sina 'operationer'. De tycker sig alltså behöva lämna krypterade ledtrådar om det som skall hända. Därmed anser de att aktionen är 'legitim' att utföra. Ungefär som om det vore ok att ta kål på någon om man bara skickar ett obegripligt meddelande först.
Denna inställning avslöjar något om deras 'ideologi', som ligger nära fascistiska ståndpunkter; ett förakt för svaghet. "De starka som förstår ledtrådarna kommer att klara sig, de svaga förstår inte, och går under." En otäck människosyn, som håller vanligt enkelt folk för ovidkommande 'patrask' eller 'ohyra', som kan undvaras.
……………………………………
#8 Förvarna för att … slipp karmaskuld? Eller för att gematrian och skådespelet i Event 201 är del av en uråldrig ritual, en ceremoni som måste genomföras och som gör att den "onda magin" tar önskad effekt?

Bildsymboliken kring det officiella coronaviruset (SARS-CoV-2) intresserar mig. Det som visas upp i media är en rund grå sfär med illröda 'flammor' runt ytan. Detta ger åtminstone mig associationer till en rödaktig sol (ni förstår kanske vart jag vill komma med detta). Betänk att bilder tagna med svepelektronmikroskop, tekniskt sett, saknar färg. Visserligen har på senare tid bilder med endast tre färger tagits fram, men färgerna är inte att se såsom äkta, utan mera som interferensfenomen.
De äkta coronapartiklarna har 'spikar' eller 'klubbor' på ytan. Ändå har man valt att genom 'konstnärens tolkning', avbilda SARS-CoV-2 med knallröda flammor som skjuter ut. Varför? Utan alltför livlig tolkning kan man se detta som en 'hint' från etablissemanget om en helt annan fråga: Närmandet av den röda solen Nibiru inom en viss framtid. Var inte oroliga, jag har i regel fel i nio fall av tio. Men kanske är det inte fel att 'se om sitt hus', och att när det så småningom beger sig; hålla i hatten!
Coronavirus under the Microscope
……………………………………

Efter rekommendation från ledningen på 'ifokus' bör vetenskapligt inriktade resonemang undvikas på andliga och trosinriktade sajter som den här. Kommentarsfunktionen är därför avstängd i tråden.
……………………………………