Annons:
Etiketterparanormaltöversinnligtmagi
Läst 559 ggr
Latvija1986
2020-05-06 21:42

I mitt tidigare liv bodde jag i Sovjetunionen.

Hej. Jag har i hela mitt liv varit väldigt intresserad och gillar Ryssland och Baltikum speciellt Lettland. Och när jag besökte Lettland för första gången 2008 så kände jag mig verkligen hemma där och jag förstod inte varför för är ju född i Sverige och har Svenska föräldrar och har ju ingen naturlig koppling till Lettland eller Ryssland men har alltid älskat Ryska språket väldigt mycket. Och för något år sedan träffade jag ett medium och jag frågade då om jag har bott i Lettland eller Ryssland i mitt tidigare liv. Och hon tog kontakt med min guide och frågade honom och hon sa att jag bott i Sovjetunionen men var född när Tsar väldet styrde. Jag levde iaf ett väldigt rikt liv och levde som en Tsar men jag var inte en sådan men levde ett lyx liv med mycket bärnsten och silver och jag var väldigt medial och visste i mitt inre att Tsar väldet skulle upphöra och för att jag skulle överleva var jag tvungen att byta livsstil och rymde därifrån jag bodde och började leva ett fattigt liv som bonde och där hittade jag en kvinna som skulle senare bli min fru och hon var av folkets rang så hon var fattig och var också bonde och jag var väldigt rädd att bli avslöjad att jag var rik så jag gömde alla mina dyrbarheter på ett säkert ställe och jag rörde aldrig detta under detta liv.  Och mediumet sade att mitt nuvarande liv så finns mycket jag skulle behöva ta itu med och att jag i mitt inre fortfarande letar efter mina dyrgripar jag hade i detta liv. 

Ska också tillägga att när jag var liten så ville jag alltid gå i fina kostymer och skjorta och slips,fluga och jag är säker på idag att det var minnen efter detta liv.

Men nu till min fråga tror ni detta är sant det mediumet sade till mig? jag tror på det men blir osäker på vad andra tror om detta?

Annons:
Tant Grön
2020-05-06 22:58
#1

Jag tror att det kan vara sant. Har inte frågat något medium om det, men känner som du att det är som att komma hem. Kanske var jag en känd artist i Sankt Petersburg. Blev alltid så väl behandlad där, även innan jag lärt mig lite ryska. Blev faktiskt mycket bättre behandlad än dom andra i gruppen de gångerna jag var där. Det har känts sorgligt att åka därifrån, ändå skulle jag aldrig vilja flytta dit.

När jag var yngre höll jag på med UKU. En gång när jag lämnat kroppen var jag plötsligt i en annan kvinnas kropp, fast ändå var det jag. Jag bodde i en stuga som var mer som en jordkula med stampat jordgolv. Några skor hade jag inte. Två barn hade jag som låg i hemsnickrade trälådor nära elden. Var så förtvivlad för att behöva lämna barnen, någon skulle föra bort mig, antagligen fogden. Var 15 år då och inte så barnkär, men då fick jag känna hur det kändes att vara mor.

Så, jag tror att vi lever flera liv.

JRSN
2020-05-06 23:15
#2

#0 Hej! Min personliga uppfattning är att om man besöker ett annat land under ens livstid, så har man med allra största säkerhet levt där i ett tidigare liv. Man kan ha starka känslor för språket och det kan finnas platser som man 'känner igen', trots att man inte varit där under innevarande liv. Sådana känslor bör man lita på.

Du har ju redan kontaktat ett medium, vilket är bra. Men rent konkret så kan man även göra en s.k. 'regression'. Detta kan ske på lite olika sätt men ofta kontaktas en regressionsterapeut som genom mild hypnos tar en tillbaka till en tidigare period. Man är hela tiden vaken men i ett annat medvetandetillstånd. Man kan få känslor, känna lukter, höra röster eller få upp bilder i medvetandet. Terapeuten guidar en genom regressionen. Om man önskar kan man få det hela inspelat på band.

Det är också så att det aktuella liv man lever är en återspegling av alla tidigare liv. Därigenom kan man få en generell uppfattning om sin historia sett i ett större perspektiv. Även personer man möter i livet är ofta 'bekantskaper' från tidigare liv.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Mail]
2020-05-21 00:23
#3

Har sett ett tidigare liv jag levde så du är inte ensam oftast kan man uppleva det när man sover. Finns massor med böcker om tidigare liv du kan läsa.

skina
2020-05-26 15:18
#4

Jag har liknande erfarenhet från att från jag var fascinerad av indianer och Australien från jag var liten och när jag hör de där instrumenten aburiginerna har så hamnar jag nästan i ett transliknande tillstånd.
En medial väninna berättar sen för mig att jag har levt flera liv som indian och ett liv i Australien.
Jag hade inte berättat det för henne innan och då frågade jag hur det kommer sig att jag kan komma ihåg det livet i Australien om det bara var ett liv.
Hennes svar var att det var ett starkt liv, ett liv som gjorde starkt intryck på min själ.

Sen har jag träffat människor som jag har mycket för direkt och insett att jag måste ha känt dem tidigare, för jag reagerar inte så känslosamt på nya människor annars. Jag dömer aldrig folk i första taget. Det har både varit att jag tycket mycket om dem direkt eller avskydd dem utan anledning och sen har jag fått bekräftat att jag har känt dem tidigare.

Så långsamt kan dina minnen vakna framöver och jag tror också att i ditt hjärta/magkänslan vet vad som är rätt eller inte, som med allt annat :)

Upp till toppen
Annons: