Annons:
Etiketterfrågorinformationadmin
Läst 807 ggr
[Meike]
2020-05-11, 17:46

Är ni rädda för sanningen på den här sajten ?

Människor berättar om sina liv och erfarenheter , dom berättar om sanningar som dom fått från andevärlden sanningar som tycks skrämma men varför känna rädsla för sanning för sanning är trygghet och vetskap om evig existens den är vi få som har.

Är det inte det  vi stävar efter allihop  ?

Istället slår man ner och anser att ingen vet sanningen men tänk om jag lilla Meike säger jag vet sanningen då ska jag förpassas och inte få rum för hur kan jag veta sanningen kära nån så uppkäftigt av mig 🤐

Corona ja den har jag haft men vem tog mig på allvar ingen och stödet var näst intill noll jag blev totalsågad i en tråd.

Är det så vi ska leva med misstänksamhet mot varandra ?

Jag vet den andliga sanningen och den står jag för jag med fler så våga tro och lyssna på oss för vi sprider inte osanning  vi sprider ljus ❤️

Annons:
Dioramabyggare
2020-05-11, 18:08

#0: jaa du, samma fråga har jag ställt mig när jag blivit både sågad och ifrågasatt på några av de olika forum jag är medlem på, av så kallade "besserwissrar".

Om någon blir smittad av en sjukdom så går det att kolla med hjälp av blodprov, men hur mäter man effekten av den inverkan andevärlden har på en människa…?

Vissa människor är uppenbarligen just rädda för sanningen.

Honestyisdead
2020-05-11, 18:23

Menar du att andevärlden talade om för dig att du hade Corona?

Lussan20
2020-05-11, 18:46

Jag har vänner som varit sjuka i snart 8 veckor, vi i 6. De hade inte smittan, men legat inne för andningshjälp. Vi fick inte testa oss. Jag har gått ner i vikt och är fortfarande tagen.

Såg att Tommy Körberg varit sjuk i 5 veckor , det var som tre gånger körtelfeber och svårandat sade han. Tufft.

Vad är den enda sanningen, tänk om man visste det? Då skulle inte människor tävla om vad som är sant. Krigen skulle i vissa fall ta slut.

De som säger ha sanningen aktar jag mig för, bla Jehovas vittnen. Vi kan se bitar för att själva göra oss en bild av vår sanning. Så väljer man om kärleken leder och får vara störst. MVh/Wl🌺

[Vianca]
2020-05-11, 19:26

Tänker andliga upplevelser kan ingen ta ifrån en, det är bara ens sanning och ingen annans. Det kan finnas likheter, fast dom är ändå olika.

WL du formulerade sanningen så bra.❤️Så jag behöver inte kopiera din text.😉
Hoppas du snart är på bättringsväg.🌺

JRSN
2020-05-11, 20:52

#0 Hoppas inte det är den här sajten som slår ner på sanningen, då har vi alla misslyckats. Man kan ha uppenbarelser av sanning som åtminstone man själv upplever som rena och äkta. Det hör till god ton att man respekterar en sådan upplevelse. Ingen kan förneka någon ens andliga upplevelser. ☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
2020-05-12, 08:08

Någon kommer in, gnäller och raderar sedan sitt konto efter att ha avgett ledande diffusa påståenden. Sånt beteende är undergrävande.

Annons:
JRSN
2020-05-12, 08:46

Ja, signaturen 'Meike' existerar uppenbarligen inte längre. Och 8 'likes'! Allvarligt, var det ett SÅ bra och insiktsfullt inlägg? 🤔

……………………………………

Huygens
2020-05-12, 09:06

Det kan ju vara så att personer som inte gillar det här forumets existens gärna hjälper till i marknadsföringen av undergrävande inlägg.

Vid en sökning på trådstartaren, kan man notera att det finns inte ett enda inlägg skrivet av denne i detta forum, före denna tråd.

Silent Wolf
2021-10-13, 08:57

Tycker det berättar sanningen så varför ska vi undergräva den här sajten ? Människan söker sanningen om Ljusets Kärlek. Och hjälpare från andra sidan. Kalla dem ledsagare, änglar, rådgivare, beskyddare eller vad ni vill. De bryr sig inte om vad ni kallar dem för de är fulla av kärlek och vill endast hjälpa oss. Kommer från Ljusets Kärlek som beskyddare med på en helt annan frekvens än vi uppfattar. Vetenskapsmännen tror de har svar på allt. Men det finns betydligt flera krafter och partiklar än de flesta känner till. Men frågan är om vetskapen upptäcker detta någon gång. Kanske aldrig. Kroppen släpper den tunga materien och lever vidare i en lättare kropp. Utan lögner, sjukdomar, krig och annat som gör vårt liv till vad det är. Döden finns inte för det är bara ett byte av värld.

Varma Andetag

JRSN
2021-10-13, 14:41

#9: Väl talat! 😉 🌺 🌌

……………………………………

Upp till toppen
Annons: