Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 776 ggr
Dioramabyggare
2019-12-17 14:09

"Närvaron" i badrummet

Jag satt i köket och åt för en stund sedan, och plötsligt kände jag en närvaro "av något", och jag tänkte att det är "våran" jordande som är tillbaka. Jag kände ett ganska kraftigt tryck över bröstet/mot bröstbenet. Jag tog ett bergkristallkluster i handen, och så gick jag mot badrummet. Men redan innan jag ens kommit ut från köket kände jag ett direkt motstånd som blev kraftigare och kraftigare medan jag gick till badrummet.

När jag stod i badrummet var känslan så stark att jag rös i hela kroppen.

Annons:
JRSN
2019-12-17 16:13
#1

#0 Har du känslan av att det kan vara en avliden släkting, dvs är det en bekant energi? Kan upplevelsen av 'tryck över bröstbenet' komma från den anden, och att denne kanske dog av en hjärtattack eller liknande? Törs du pröva att försöka 'tala' med anden, på telepatisk väg? 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
2019-12-18 01:15
#2

#1: nej, det är inte någon släktings närvaro jag känner av (sådan energi känner jag av i pannan, som när jag kommer in i en lokal där mina släktingar befinner sig. När jag möter människor på stan, eller i exempelvis tåg eller bussar, känner jag däremot ett starkt energipåslag i bröstbenet. Jag antar att det är olika "chakran" som reagerar på om det är släktingar eller obekanta jag möter).

Jag har inte vågat prata med  den där jordanden direkt. Inte på grund av rädsla, eftersom jag inte är rädd för den, utan för att jag inte vet vilket "språk" jag ska använda… men det är kanske utan betydelse? Visserligen tror jag på att Telepati fungerar, men jag har ingen som helst erfarenhet av att använda den kontaktformen.

Jag pratade igår kväll med ett par mediala vänner jag har om att jag anar att mannen vars ande jag "sett" i badrummet dog en hastig död just i badrummet, och de berättade att de "sett" ett ansikte med lite grann missformad och blodig näsa, så jag antar att mannen ramlat kraftigt mot antingen tvättstället eller mot badkaret.

JRSN
2019-12-18 08:41
#3

#2 Intressant! Vilket språk mannen i badrummet talade spelar nog mindre roll. I kommunikationen med andar brukar det ändå vara symbolspråket som gäller, dvs ett slags bildspråk. Det är rätt sällan man lyckas höra ord eller korta meningar. Kanske att du och dina vänner gemensamt kan 'föra över' mannen till ljusplanet. För det är väl troligen vad både han och ni skulle önska. 🙂 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: