Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 642 ggr
Ljuset i norr
11/27/19, 8:54 PM

Hjälp mottages!

Hej!

Jag är intresserad av att komma i kontakt med ett seriöst medium som kan förhoppningsvis hjälpa mig med mitt bekymmer.

De senaste månaderna har jag verkligen mått dåligt psykiskt och fysiskt. Jag var nära att gå in i ”väggen” i somras, men klarade mig genom att sjukskriva mig och trappa ner på jobb. Jag har sovit dåligt och osammanhängande under dessa månader. Har vaknat flera gånger under nätterna och har haft svårt att somna om. Jag har  till och med fått utskrivet sömntabletter för att kunna få någon slags ordning på sömnen. Tidigare har detta aldrig varit något problem för mig, så det har känts olikt mig och jättekonstigt.

Jag har upplevt de flesta fysiska tecken på utmattningssyndrom, men har blivit mycket bättre fysiskt då jag har vilat upp mig och fått min återhämtning. Jag känner att jag har fått tillbaka min fysiska styrka, och det känns roligt att ha energi att göra saker under dagarna.

Men vad gäller mitt psykiska mående är det sämre med. Jag är en av dem som anser sig vara ”högkänsliga” och tar lätt in andras energier. Det är på gott och ont, och jag har försökt att lära mig att ”stänga ner mig”, men har inte lyckats med detta. Det jag upplever är att jag drar till mig olika andeväsen som finns hos mig, men som inte alltid är snälla. Det jag önskar är tips på ett bra medium som kan hjälpa mig att förstå det här bättre och ge mig mer kunskap. Så har ni/du något tips som är seriöst skriv det gärna här 😊

Annons:
JRSN
11/27/19, 10:22 PM
#1

#0 Den första jag tänker på är Tv-mediet Jörgen Gustavsson. Han är definitivt seriös men har sannolikt väldigt mycket att göra. Tror att han bor i Stockholm men det kan hända att han kan göra konsultationer 'på distans'. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Juwel34
12/4/19, 12:49 PM
#2

Adde! Det är en suverän kvinna!!

JRSN
12/4/19, 1:01 PM
#3

#2 Du kanske vill komplettera med kontaktuppgifter så att hon lättare kan hittas, en hemsida eller så.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
12/4/19, 5:55 PM
#4

Först och främst så förbrukar kroppen stora mängder vitaminer och mineraler om man är stressad, flera av dem kan ge alla de symtom du beskriver, särskilt vanligt är magnesium och D-vitamin brist.  Så en färsk multivitamin och extra av dessa två, är en bra start för att utesluta det.

Sen rekommenderar jag att gå till en riktig shaman, som jag anser är våra proffs på detta och/eller i annat fall ljusmeditation för att stärka auran en stund innan du går och lägger dig.  

Du visualiserar att du ligger och solar, att ljuset blir vitare och vitare. Sen kan du bygga på det så länge du hinner innan du somnar.. Som en bubbla runt hela sängen, över hela huset eller varför inte med vita taggar på :)  

Men utöver att det stärker auran så sätter det dig i en behaglig och avslappnad sinnesstämning innan du somnar :)

Drömfångare är bra också. Har du en så gör rent den med rök från salvia.

NiklasTyreso
12/4/19, 9:31 PM
#5

Andlig, Ljuset i norr, vad är din andliga väg? Vilken väg ska du vandra genom livet? Vad säger ditt hjärta? Har du kontemplerat eller mediterat kring det? Du är ju bättre expert på dig själv än vad ett expertmedium kan vara.

NiklasTyreso
12/4/19, 10:14 PM
#6

Vid utbrändhet kan andlighet vara en pusselbit, men man måste oxå använda de bitar som rör fysisk hälsa (kost+motion), sömn (vanor etc) psykiskt mående och social funktion. Ofta måste man använda alla pusselbitarna och då blir det bättre. Bättre, men ibland inte helt bra på lång tid. Men bättre kan det bli.

Annons:
Upp till toppen
Annons: